Gå til innhold

Oppdatering fra meg som startet tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Du som tilbydde meg, din manns hjelp".. Før dere som ikke har lest, jeg er en tenåring med vanskelig forhold i hjemmet..

Og idag fikk en venninne av meg og læreren min til få time hos barnevernet.. Nå håper jeg bare på at dette går rett vei..

Tusen takk til alle som har svart på de "trådene" jeg har lagt ut, og vært med å gi meg et spark!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til og sender en klem:)

Skrevet

Så flott at du får hjelp, hi! Ønsker deg all hell og lykke videre =)

Skrevet

Hva slags hjelp får du nå da?

Skrevet

Godt å høre ! :) Jeg har tenkt mye på deg. LYKKE TIL! Du gjør det eneste riktige :)

Skrevet

Vet ikke hva slags hjelp jeg får enda.

Tja, vet egentlig at jeg gjør det riktige, men får nå, etter jeg fikk ordnet time, så tenker jeg at ting kanskje blir oppfattet som en bagatell.. Det er jo vanlig å krangle og slik med foreldre da man er tenåring? Kanskje ikke så ille men.

Er også redd før konsekvenser, og det som kommer til å skje..

Men jeg vil ikke feige ut nå.

Skrevet

Dytter og håper noen som vet, har litt peiling.

Skrevet

Det er veldig vanlig å være redd for at man ikke skal bli tatt på alvor når man først går til det skrittet å få hjelp, skjønner veldig godt den frykten.

Men jeg kan nesten garantere deg at de kommer til å høre på deg og forstå hvor vanskelig du har det, at ingen kommer til å bagatelisere noe av det du sier.

Så slutt å tenke på det, vær stolt av deg selv for at du tar grep!

Jeg har lest mye av det du har skrevet, men ikke svart før nå. Vil bare ønske deg lykke til! Du er tøff!

Og alt kan bare bli bedre nå:)

Skrevet

Lykke til! Sender en stor varm klem til deg :)

Er så glad for at du har kommet så langt nå, dette blir til å gå bra.

Skrevet

Ja, er merker jeg blir kvalm av å tenke på mat og klarer ikke akkurat tenke på søvn nå. Huff..

Får en telefon fra de i morgen, gruer meg.

Men tenker veldig mye på at tenk om jeg har satt igang så mye styr, og bruker opp tiden til folk, bare av noe som blir sett på som vanlig "hjemmekrangel" om foreldrene mine faktisk klarer motbevise..

Så er jeg så paranoid etter jeg tok steget, tror barnevernet henger etter meg og spionerer..

Får også litt vondt da en venninne av meg er med på det meste av jobbinga og støtter meg, og jeg får ikke takket henne nok før at hun var med å ga meg et spark! Usj, dårlig samvittighet.

Takk for det! Og ja, jeg håper det blir bra! :)

Skrevet

Dårlig samvittighet er det siste du skal ha!

Vær stolt av deg selv!

Du er en sterk jente som kommer til å få det godt.

Masse lykke til og glem ikke at fremtiden lyser!

Skrevet

Nå vil jeg bare skygge banen igjen.. Usj, takk for støtten!

Skrevet

Meg igjen.. Merker at foreldrene mine har blitt mye hyggeligere nå! Vil kjøre meg dit og hit, og jeg får lov å reise ut, noe jeg sjeldent fikk lov til før..

Og derfor vokser dårlig samvittighet. Moren min vil ha klem, søsteren min og faren min sier faktisk hadet.. Hva har jeg gjort.. :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...