Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article94592.ece
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 haha.. neeei jeg er nok heller ikke helt med på den "sug og svelg"- greia, men når en tenker på at 1 av 3 nordmenn faktisk opplever å ha kreft en gang i løpet av livet, og dette er det nærmeste en kur man kommer.... tja... da burde de vel begynne å selge det på dagligvare å kalle det noe så fint som Spermonium!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå