Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er i midten av tredveårene snart og mye uvettig sol da jeg var yngre har satt sine spor i huden min. Har ikke tatt sol de siste 10 årene, men allikevel er rynkene kommet for å bli og det begynner å bli mange og mye. Lurer litt på om jeg skal investere i botox for å få vekk de verste. Noen som har forsøkt dette og dsom kan komme med litt innspill og erfaringer. Veldig glad om jeg kun får seriøse svar og ikke unødvendige kommentarer. Takk
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Ja satt Botox i pannen i fjor sommer. Var egentlig forsnøyd, ble rynkefri og stram, men når jeg nå ser bilder fra sommerferien så har jeg ett litt rart utrykk i ansiktet, øyenlokkene er litt tyngre og jeg ser litt strengere ut på en måte. Vet ikke helt, jeg følte det jo ikke helt sånn da jeg så meg i speilet, tro om man ser litt annerledes ut på biler enn i virkeligheten ? Jeg tror nok jeg prøver igjen, både Botox og evt. operasjon på tunge øyelokk etterhvert. Hvorfor skal man se verre ut enn man trenger ? Er forresten 40 jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå