Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 av en annan grund än havandeskapsförgiftning? Jag plågas väldig med väldigt onda kynnare och hasr varit innlagd på sjukhuset då man misstänkte prematura rier.. Efter en vecka fick jag komma hem.. Är väldigt sliten av att ha ont och så har jag i tillägg väldig födselsangst efter en dramatisk födsel sist och det hjälper ju inte på att killen sitter i säte.. Jag vet att vid ett kejsarsnitt så sker ju det ca 14 dagar för termin, men vad med en vaginal födsel.. Jag är nu i vecka 33, ska på sjukhuset i morgon och tänkte prata med min lege om det då...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Hei, jeg ble igangsatt i uke 36, pga at babyen ble estimert til å bli veldig stor + at jeg hadde svangerskapsdiabetes. Ble innlagt mandag morgen kl 9, fikk modningstabletter 4 ganger pr dag. Da det onsdag ikke hadde skjedd noe, sjekka de med ultralyd kl 14 at babyen lå sånn til at hu ikke ville komme ut av seg selv, og 1,5 time etter var hu forløst ved keisersnitt. Jeg ble godt ivaretatt hele veien!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 åh tack! Min lege pratar om kejsarsnitt men jag vill ju helst pröva på vaginal, men samtidigt så är ju ett par veckor extra med denna smärta låååång tid..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Uansett hvordan det går: lykke til! Keisersnitt er ikke noe å uroe seg for. (Hilsen 14:09)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå