Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Var på fest i helgen, og der møtte jeg en kar.... Det skjedde absolutt ingenting, men vi snakket masse sammen. Han er utrolig kjekk og vi har sååå mye til felles. Nå tenker jeg masse på han.... Han sa så mange ganger at jeg var jo bare drømmedama!!! Jeg har samboer, og jeg elsker han. Jeg kmmer aldri til å gå fra han. Det er derfor jeg får så dårlig samvittighet siden jeg tenker på han andre..... Noen andre som har opplevd det samme?? Jeg veit med 100% sikkerhet at det blir med det møtet vi hadde i helgen...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Da er vel kanskje det beste å holde denne hemmeligheten goooodt skjult og aldri fortelle noen om den? Siden det ikke skjedde noe, har du jo ikke vært utro. Kan ikke styre tankene dine, men kan styre handlingene dine.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Nei, har absolutt ikke vært utro. Blir nok en godt bevart hemmlighet ja Tanker er bare tanker..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå