Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 at noen så en fare og slo stenhardt ned på den..... http://www.abcnyheter.no/nyheter/helse/2011/10/12/forbyr-barn-blase-opp-ballonger Herre gud. HVA blir det neste??????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Herregud.......Det blir en gjeng med bomullsbarn vi oppdrar, dersom vi skal følge alle "råd" og eksperter........ Er lov å bruke hue noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Jøss! Vi lar både bikkjer og unger leke med ballonger vi!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Herligland! Det er det dummeste.. Snakk om å være hysterisk! De prioriterer feil om det er dette de fokuserer på!
Ugress Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Ojojoj!! Tenk at dere virkelig har vært så uansvarlige at dere har latt barna leke med ballonger!! Bekymringsmelding til barnevernet neste! ;P
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Og snart blir det nok forbud mot lys på bursdagskaka før fyllte ti år, påbud om at maten må moses opp til konfirmasjonsalder og forbud mot tåteflaske (sutten kan jo løsne og bli "sugd inn"). At vi overlevde oppveksten med både knivlek, treklatring, sykling UTEN hjelm, for ikke å snakke om hemningsløs oppblåsing av ballonger (og jeg husker godt at jeg gnagde på dem, det laget så rar lyd) og blåsing i 17. maipiper, det er meg en stor gåte. Dette tror jeg nesten tok kaka, i alle fall for en stund. Hva blir det neste, tro? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå