Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har, e. tter inntak av ti tequila, regelrett tisset på meg på en restaurant i utlandet. alt rant nedover og de jeg var sammen med holdt på å le seg i hjel. det gjorde riktignok ikke jeg dagen etter. hadde for maange år siden, i en litt manisk fase, sex med tre forskjellige gutter på en uke. har kastet opp i ansiktet på en politikvinne. og jeg tror ofte tankene mine overføres til tven. bortsett fra dette er jeg en svært normal og funksjonell dame. få høre litt om deres verste minner osv!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 husker ikke noe spes jeg. men jeg har helt sikkert gjort mye rart.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Haha, dine minner er nok hundre ganger mer hysterisk morsomme enn mine:P Jeg har slitt en del med angst tidligere, så jeg var særlig redd når jeg var alene i huset eller barnet lå og sov. En gang turte jeg ikke gå utenfor huset for å hente inn barnevogna for natta for jeg var overbevist om at det sto en løve eller annet skummelt dyr utenfor... Jeg bor i kalde nord Norge hvor løver ikke går rundt fritt, så angsten tok rett og slett overhånd i det øyeblikket. Jeg og en venninne ble bitt av stjelebasillen når vi var rundt 13-14 år gamle. Vi fant ut at vi skulle stjele noe i en meget billig butikk. Vi fikk med oss et stearinlys med duft i jakkeermet hver. Ante ikke hva vi skulle med det.. Føler meg så dum i ettertid... Stearinlyset kostet vel omtrent 10 kr eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Å så glad jeg er for at jeg valgte andre typer utfordringer enn du! Min første tale til 300 mennesker skjedde i en alder av 14 år i en debatt Har reist til et uland alene på backpacking Bedriver ekstremsport av forskjellige slag. Og mere til i den gata der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå