Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Lang historie kort; var ikke fornøyd med sexlivet. Var alltid hans behov, og aldri mine. Tok det opp, og det blir ingen bedring.... Er flere år siden jeg tok det opp. Var på en fin måte. Eneste jeg "ba" om var at han skulle gi meg litt tid også. Å bare tømme seg, legge seg til å sove funker dårlig for meg. Jeg har alltid vert åpen om sex, men etter nesten 10 år er jeg helt lukket merker jeg. Mannen vil aldri prate. Blir kun når jeg kommer til et punkt at jeg blir rasende. Føler han kjører hele forholdet i vasken. Jeg vil dette skal fungere, men han må komme mer på banen. Jeg kan ikke fikse dette alene... Nå har jeg prøvd det meste. Vert imøtekommende, avvisende, prøvd å prate, ventet på at han skal ta det opp o.s.v. Har hatt sex 3 ganger siden i sommer. Han har fått skikkelig prestasjonsangst så holder knapt 1 minutt. Om vi ligger å koser en stund først, hender det han kommer allerede da. Skjønner vi er kommet inn i en dårlig sirkel, men er ikke lett når han ikke klarer åpne seg opp. Merker jeg tenker mye på sex. Savner lidenskap. Har flere barn og kroppen er ikke helt som før. Når mann bor med en som knapt rører deg , så gjør det noe med selvfølelsen din. Jeg er normalvektig, og får oppmerksomhet fra andre menn. Savner å få oppmerksomhet fra mannen.. Noen som har vert gjennom noe lignende? Vurderer å skaffe oss hjelp. Merker jeg blir mer og mer avvisende mot han. Irritert for at han ikke kan gi noe tilbake....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er også normalvektig og får oppmerksomhet fra andre menn. Det andre menn hadde å tilby meg før jeg fant samboer, var kun sex. Ingen av dem ville etablere noe som helst forhold med meg, de så på meg som et kjøttstykke uten noen andre kvaliteter. Nå har jeg vært en god stund sammen med en mann som ikke er så veldig interessert i sex. Han liker ikke så mye å variere, har sjeldent lyst, slik at jeg opplever å bli avvist ganske ofte, og bruker ikke lang tid på sexen. Men han gir meg mye annet som stabilitet, kjærlighet til meg og barna, han er en god lytter og til å stole på, en som alltid er der. jeg kommer verken til å mase på ham om mer variasjon i sexen, "hakke" på ham for manglende hyppighet eller ta andre ting opp. Fordi det finnes så uendelig mange andre ting i forhold enn bare sex. Så du bestemmer nå selv om du vil smake på gresset på den andre siden, som antaglig bare vil få seg et ligg og derfor gir oppmerksomhet, eller beholde den trygge, kjærlige og stabile mannen, og samtidig gi avkall på rykende hett sexliv som man ser på kino. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Ja, han er virkelig en fantastisk mann. Og nei; jeg tror ikke at gresset er gønnere andre steder. Men, jeg er redd jeg aldri klarer å sette mine egne behov til side. Jeg synes sex handler om å gi og ta. Ikke bare å ta hele tiden. Forventer ikke heftig dampende sex hele tiden, men forventer at jeg ikke skal ligge igjen å føle meg som et billig ligg.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå