Gå til innhold

Hjelp meg litt med anatomien please..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd å google, men finner ikke noe..

Hva er det som ligger på venstre side, bak på ryggen. Ca i høyde med bh stroppen? Tenker på inni kroppen..

Det klør så veldig der, nå er jeg jo selvsagt redd det er kreft.. har klødd så lenge på samme sted. Viser ikke noe utenpå, som kan være grunnen til at jeg klør...

Vet dere ikke kan svare på det medisinske, det skal jeg snakke med legen min om, men før den tid trenger jeg altså litt hjelp til anatomien..

Var nok ikke på skolen den dagen vi lærte om kroppen... Håpløs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja var det jeg tenkte også, men var ikke sikker...

Lungekreft... herlig.. tror jeg skal komme meg til legen for evt å avkrefte... er så mange som får kreft nå for tiden.. sikker på jeg får det også.. litt hobbyhypokonder.. tror jeg får alt.. Plagsomt!

Skrevet

Feil stoff på BH? Kansjke du ikke tåler det stoffet så nært mot huden. Tror neppe det er kreft...

Skrevet

Kjære deg.. du har da vel ikke kommet til konklusjonen at du har lungekreft fordi det klør der hvor lungene ligger. Det kan være HVA som helst. Har du vært syk? Kraftig hoste kan irritere lungene og halsen så det klør.

Skrevet

Nei har ikke vært syk. Blir sjelden ordentlig syk.. Går mer og hangler lenge, det er som om det ikke bryter skikkelig ut..

Jeg frykter alltid det værste.. som sagt kaller jeg megselv hobby hypokonder. Tror vanligvis ikke at jeg er syk, bare at hver gang jeg hører om noen sykdommer, så tenker jeg at det får sikkert jeg.

Så tenker jeg ikke mer på det... bortsett fra denne gangen.

En kirurg sa til meg en gang, at å klø var aldri aldri aldri aldri et symptom på at det var kreft, eller at det var noe gale. Det har jeg hørt i ettertid er feil..

Har bare vært så mye kreft rundt meg det siste halve året.. derfor jeg tenkte det.. At det kan være Bh`en har jeg også tenkt på, men får det ikke til å stemme...

Vet eg ikke må gå rundt å tenke på det. Mest sannsynlig er det ikke det, men når tanken først er sådd... har prøvd forskjellige vaskemidler også.. Får vel bare ta en sjekk.. få det ut av verden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...