Gå til innhold

anmeldt nabo i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

pga løs hund, når politiet hørte hvordan naboen snakker til oss, mest meg fikk de sjokk, og mente på at hun burde legges inn for hun er ikke riktig..

 

kjenner jeg er så lei av alt dette nå. politiet var lei av og høre om det,.

 

men føler at det ikke er noen som vil ta ansvar for og fjerne hunden...

 

måtte bare ha det litt ut,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud hvor tragisk å måtte holde på slik. Hater folk som ikke klarer å ta ansvar for dyra sine. Du får bare ringe og ringe til politiet blir lei og begynner å bøtelegge. Ville ikke diskutert med henne siden hun er så ustabil, bare ringt. Så får vi håpe at dyret ikke blir påkjørt før hun tar til vett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...