Gå til innhold

Elverum sykehus.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde der i desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser du venter nummer tre forresten. Har du født de andre to på Elverum, og er du fornøyd?

Jeg fødte min første på Gjøvik. Var veldig fornøyd der. Har valgt Elverum nå, fordi jeg bor nærmere der..men er litt i tvil :)

Skrevet

Jeg skal ha planlagt keisersnitt der 14 desember. Hadde hastesnitt der for 2 år siden. Var greit der. Førstemann fødte jeg på ahus.

Skrevet

jeg har termin i slutten av november og her er Elverum nærmest. Men jeg skal ikke dit. Har valgt L.hammer. Var "innom" elverum og ble sendt videre til Ullevål med førstemann og har ikke gode erfaringer derifra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...