TerminJulaften :) Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg ser du venter nummer tre forresten. Har du født de andre to på Elverum, og er du fornøyd? Jeg fødte min første på Gjøvik. Var veldig fornøyd der. Har valgt Elverum nå, fordi jeg bor nærmere der..men er litt i tvil
4barns mor Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg skal ha planlagt keisersnitt der 14 desember. Hadde hastesnitt der for 2 år siden. Var greit der. Førstemann fødte jeg på ahus.
pippimor2 Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 jeg har termin i slutten av november og her er Elverum nærmest. Men jeg skal ikke dit. Har valgt L.hammer. Var "innom" elverum og ble sendt videre til Ullevål med førstemann og har ikke gode erfaringer derifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå