Gå til innhold

Ifra 72 kg til 68 på 2 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått ganske så bra.. fikk litt kritikk for at de 2 første kiloene forsvant på 2 dager(her inne).

Men nå tror jeg at det vil stabilistere seg.

Jeg har vært på en streng diett...spiser skyr frokost,helst grønnsaker som mellom-måltid,en liten normal middag,å skyr til kvelds.

Har også kjøpt suppe på apoteket som metter utrolig godt!

Treninga har det vært dårlig med i helga. Men jobba med kroppen. Så det teller vel...

Håper å gå ned til 62 kg..slik at jeg har litt slingringsmonn,at noen kg vil komme tilbake regner jeg med?

Flere som har dietter som fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er :)

Er igang med lavkarbo/ketolyse nå, har holdt på 1 uke. Har ikke vekt hjemme som funker, så får ikke veid meg :( Men regner med (av erfaring) at jeg hvertfall har gått ned 2-3 kg. Veier så mye fra før at jeg ikke akkurat kjenner det på buksa den første uka ;)

Lykke til videre!

Skrevet

Det vil ikke gå like fort fremover. Er nok mest væske du har mistet.

Begynte å slanke meg forrige uke. Spiser sunt og trener. Har gått ned over 2 kg den siste uka.

Målet er å gå ned ca. 1 kg i uka fremover. Lykke til!

Skrevet

Takk..ja det vises godt i speilet å på klærne..syns det er utrolig deilig å se resultater. Har prøvd 100 ganger før. Ingen resultater. Mange sier at hvis man spiser normalt å kutter ut godis, så skal man gå ned. Det her ikke funket her. Spiste bare knekkebrød,å vanlig middag=ca 2 poteter,grønnsaker,liten kjøttbitt..knekkis til kvelds. Bare vann.

Nei man må virkelig gå inn for det hvis det skal skje noe. Det er helt sikkert.

Vann el ikke..jeg er gla de renner av! ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...