Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Noen dager før fødsel veide jeg 115 kilo og er ikke utenkelig at jeg la på meg 1-2-3 kilo mer uken før fødsel. Ut kom en liten baby på 3,4 kilo og etter det stod vekten min stille. Leenge! Hadde nesten gitt opp å prøve engang siden jeg nesten ikke så noe vits i det. Men ble mer bestemt på hva jeg puttet i munnen, og har trilt litt turer. Ikke gjort noe aktivt for¨å gå ned i vekt egentlig. Nå 17mnd etterpå veide jeg idag 68! Har altså mistet 47kilo minst. Sprøtt! Men er veldig glad da Jeg vet hvertafll hva jeg skal gjøre og ikke gjøre i neste graviditet. Huff.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Så fantastisk! Skryt, skryt, skryt!!! Er 68 kg jeg også nå, var 90 kg i januar(fødsel), må starte å fokusere for å gå ned de siste 10 kg:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Skryt til deg også! Og en god klapp på skulderen! Føler meg så mye bedre! Føler jeg har mye mer å gi for både barnet vårt og mannen min! Det er en god følelse å føle seg vel! HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Herlig :-) Veide nesten 100 kg før fødsel, og er 79,5 kg nå...Startet på ketolysekuren i går og vil ned til 72 kg.. Grattis til deg:) Har du gjort noe spesielt for å gå ned ? eller har det bare gått av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Ja ser jo at du har skrevet om hvordan;) ano 10.31
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Oi.. Satan.. Du har jo gått ned halve vekta di, nesten mistet en "person".. Kjempeflink er du =) Dæven... nå ble jeg imponert
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Hehe, takk takk! Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det var mulig engang! Husker jeg var så redd når vi kom på føden og mannen min satt og bladde i papirene mine, var så redd for at han skulle se svart på hvitt hva jeg veide. Husker jeg sa til han at jeg håpte ikke han ble skremt når han så vekttallet. Da svarte han bare at om jeg hadde plusset på 20 ekstra på de 115 så hadde jeg fremdeles vert nydelig, og at vekten måtte jeg aldri tenke på for hans del, for det kom til å gå gradvis. Og det har det gjort. Har nesten "halvert" meg selv. hehe.. Utrolig hva kroppen klarer!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer! Og ut i fra beskrivelsen, så har du gjort det på helt riktig måte! Altså slik at du ikke vil gå opp igjen så fort du er i "mål". Lykke til videre! Det tar tid for kroppen å venne seg til sitt nye "jeg".
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Supert :-) Du hadde helt sikkert en del vann i kroppen også vil jeg tro :-) Jeg brukte også over to år på å komme tilbake til utgengspunktet...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 Så deilig det må føles, du må jo ha vært kjempeflink med kostholdet og turene dine! Jeg har aldri vært fornøyd med vekten, og jo mer jeg prøvde, jo værre ble det... Etter siste fødsel hadde jeg lagt på meg 30 kg ( etter to tette svangerskap) og trodde alt håp var ute. Jeg sluttet å tenke på det. Løp etter ungene, koste oss ute på tur, og jeg begynte å lage sunne middager når de ble store nok til å spise vår mat. Nå 2 år etter minste ble født er alle kiloene vekke:-D Det kom på en måte litt brått på om du skjønner? Merket at jeg ble lettere, og at klærene ikke passet lengre, men at jeg hadde gått så mye ned, og nå veide mindre enn før første graviditet var bare helt utrolig:) Det er deilig når det snur på den måten. Håper du kan unne deg selv en "bli ny runde" med nye klær:) Det har du så absolutt fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå