Gå til innhold

stokke, vestfold.


FrkGod

Anbefalte innlegg

Heisann Noen fra Stokke i Vstfold som skal ha baby i Juni?

Jeg har en fra før og da hadde vi en barselgruppe som ikke var noe interisert i å være sosiale... Så håper jeg kommer i en gruppe som vil trille noen turer når den tid kommer.

Så krysser fingrer for att det er flere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg bor også i Stokke:)

Jeg er en 82-modell, har en gutt født i juli 2010, venter barn 1.juni 2012.

Barselgruppa mi fungerte heller ikke, og etter å ha snakket med andre venninner, ser det ut til at dette er et vanlig problem her...

 

Vi er på husjakt, men håper å bli boende i kommunen. Dersom vi lykkes med det, blir jeg gjerne med i barselgruppe da den tid kommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det er ett kvener problem med barsel grupper her. Jeg et 81 modell. Er innflytter til stokke. Flytta hit i 2004. Ja vi må holde kontakten fremover. Vi skal bevise att det går ann å ha barselgruppe i stokke oxo:) Håper dere finner hus i stokke da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det er ett kjendt problem med barsel grupper her. Jeg et 81 modell. Er innflytter til stokke. Flytta hit i 2004. Ja vi må holde kontakten fremover. Vi skal bevise att det går ann å ha barselgruppe i stokke oxo:) Håper dere finner hus i stokke da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Stokke! Venter førstemann i juni, så vi er veldig spente :) Bor ikke i sentrum, men har da bil. Barselsgruppe er vel noe man bør ha synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7.juni og er i uke 12. Har fra før to jenter som er født i 07 og 08. Så er veldig spent på om dette er ei jente til eller gutt:) Vi bor et par km fra sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så hyggelig. Det er barselgruppe på helsestasjonen, men alle jeg kjenner som har gått hjemme så er de bare på helsestasjonen de treffes, og ikke noe mere. Bare noen få som jeg vet fortsatte å gå turer sammen og på cafe. Blir spennende å se fremover, og kjekt å kunne møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...