Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Når jeg skulle føde mitt andre barn, så skulle jm kjenne hvor mange cm jeg hadde åpnet meg. Jeg synes det var veldig vondt, og gråt mens hun holdt på.. Det er vel ikke unormalt.. Eller? Fødselen gikk helt greit, og jeg fikk et nydelig barn i armene Men så.. Dagen før vi skulle reise, så var det tid for samtale med jm om fødsel. Det første hun sier er: Har du blitt seksuelt misbrukt? Jeg ble helt paff og svarte at det hadde jeg ikke. Da fikk jeg til svar: Jeg måtte bare spørre.. Hun var skrå sikker på at jeg hadde blitt s.m pga at jeg gråt mens hun skjekket meg under fødsel. Jeg har ikke blitt det. Men det var tydelig at hun ikke trodde meg.. Skal jeg ha flere barn, ska jeg IKKE ha henne til jm! Fødselen startet og sluttet med en stresset jm. Jeg fikk lystgass, men så mye at jeg til slutt besvimte. Ingen god opplevelse! Første gans jeg fødte, gikk som en drøm! Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Min første fødsel(jenta var nesten fem! kilo), tok laaaang tid, og da jeg fikk epidural måtte de sette elektrode i hodet på knøttet. Jeg hadde da ca 6 cm opning. Det var DRITvondt, hele handa til jm oppi der! Og så kjente jeg hvordan bebien sparka hardt til inni magen min da hun prøvde å feste elektroden i huden på hodet, tydelig at det gjorde vondt! Jeg syntes det var aldeles forferdelig og gråt så jeg hiksta, og tror jeg jaga henne på dør! Iallefall kom d inn en annen jm som fixa d så lett som ingenting. Ingen tidl overgrep her i gården, men d kjentes faen meg ut som et da hun dama holdt på! Nesten 6 år siden, dette her, hadde glemt det, men blir like steikandes forbanna nå når jeg tenker på det som jeg var da:-(
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 ... Seinere i føzselen gjorde det også mindre vondt, til og med når jm måtte presse vekk "siste kanten" med fingrene. Så vil tro at det er mer følsomt i visse deler av fødselen? Hilsen 01.45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå