Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Litt teit overskrift, men visste ikke åssen jeg skulle skrive det Uansett, når man blir sydd etter fødsel, hva slags tråd er det? Jordmora sa stinga smelta bort, men når jeg var på do nå så jeg en tråd 4 dager etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Ja 4 dager etter fødsel bør du virkelig se dem. Forsvinner ca 10 dager etter fødsel, men hos meg tok det noen dager mer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Det tar jo litt mer enn 4 dager før den forsvinner, det ville vært synd om den ble borte så raskt, da var det mange sår som hadde sprukket opp igjen. Tror det tar ca to uker.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Du må huske at stingene forsvinner ikke helt før såret har grodd, og det tar som regel lengre enn 4 dager Her forsvant siste tråstubb rundt 9 dager etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Stingene forsvinner av seg selv ja. Men det tar vanligvis litt lenger enn 4 dager....Det må få tid å gro, og da må stingene holde på plass så lenge. 8-14 dager etter fødsel er det vanlig at det tar.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 For å si det slik, hadde stingene dine allerede blitt borte, hadde du enten hatt et "gape arr", eller du måtte ha dratt inn igjen for å få sydd stingene på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå