Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 jeg har en type som egentlig var xen til søstra mi. jeg traff han på fest 3 månter etter att det ble slutt mellom di. søstra mi er nå sur og gidder ikke snakke med åss. vi har vert sammen i 4 månter. nå fikk jeg akuratt vite att han var os henne i går. jeg tror di kansje hålder på litt bak min rygg. men det bryr jeg meg ikke om, for da kann jeg bare dompe han å bli sammen med kompisen hans i stedet. (vi har en flørt kann du si) jeg syns det er dårlig jort av søstra mi, men hu snakker jo ikke med meg alikevel, så jeg gir litt f.... er det meg som er dust her?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Dere er duster alle sammen. kom dere tilbake til ungdomskolen.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Troll! Skal du fake skrivefeil og fjortistakter må du unngå disse utrolige overdrivelsene på begge deler...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 TROLL, skulle det være sant er du uansett en dust. En legger seg ikke etter x`er av søstre eller venninner. Iallefall ikke om det ikke er greit for den personen du er venn eller i familie med.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 sorry meg da at jeg ikke har sekser i norsk på skolen, menn jeg driter i det om du syns at det er skrive feil jeg lurte ikke på om du kunne rette inleggett mitt. bare om du kunne svare meg. skall jeg drite i søstra mi eller skal jeg snakke med henne? er det hun som er dust her eller fortjenner jeg det? vet ikke jeg ass. føler meg lurt!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 det hadde jo gått 3 månter da!!! hu eier han jo ikke resten av live
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Ingen som har brydd seg om skrivefeil utover at de er like falske som historien din, troll. Kommer ikke til å fortsette å fore trollet, så jeg takker for meg i denne tråden...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Sånn er det ingen som skriver. Du er et troll, og skrivefeilene er gjort med vilje.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 jeg driter i hele deg jeg. hadet å takk får deg ja!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 menn får f... drit i å svar da om dere tror det er tull!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Stakkar deg HI. Har du tatt litt mye piller kanskje? Du er jo helt ute å kjøre. Tror faktisk på at du mener det du skriver, for jeg har ei venninne av min bestevenninne som skriver akkurat som deg, og hun er i en nesten samme situasjon som deg, så da lurer jeg på hvor du bor, HI??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Vet ikke helt hva fjortenåringer gjør på et forum som dette. Men hadde dette vært ekte, så hadde dere hele gjengen vært de største idiotene jeg har hørt om. 3 måneder etter at et forhold er slutt er ikke mye. Bare i fjortisverdenen kanskje. I den voksne verden er 3 måneder lite etter et brudd. Og hadde du vært seriøs, så driter du ikke i om kjæresten holder på bak din rygg, og du flørter ikke rundt med hans kompis. Nesten så jeg føler dere må være under fjortis stadiet, så barnslig som det er faktisk. Hvis du driter i din søsters følelser, driter i kjæresten din, så drit nå i å ha et forhold til du er moden nok til å være i et da...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Ok da skal jeg skrive et seriøst svar til deg lell om jeg i hjertet trur dette er tøv. Men alle fortjener en sjanse. Men i et seriøst svar vil jeg uansett si at dere virker som noen duster alle sammen. DU snappet ham etter søstra di som for øvrig er greit (om en litt på kanten, man eier ikke noen etter det er slutt). MEN, når du i neste setning sier du mistenker dem holder på med noe bak din rygg og ikke bryr deg nevneverdig om det fordi du da kan tillate deg å kaste deg over hans kompis istedenfor, Ja da synes jeg kanskje dere fortjener hverandre allemann på kryss og tvers i relasjonene.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 jeg bryr meg jo, ellers hadde jeg ikke sitti her å skrivd. men mente at det ikke er verdens unnergang siden jeg kann vere slemm tilbake, om du sjønner? menn så vet jeg ikke om jeg burde vere slemm heller får det er jo kansje jeg som har tulla det til med å bli kjærste med xen til søstra mi savner søstra mi med hu gidder ikke snakke mere med meg heller til du som lurer på hvor jeg bor,hvor bor du a?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Lurer egentlig mest på hvor gammel du er jeg.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bor i østfold. Du og, eller? Begynner navnet ditt på B?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #21 Skrevet 23. oktober 2011 det var ikke jeg som skreiv den. jeg er 24 år
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #23 Skrevet 23. oktober 2011 Slutt å tull a. jeg som skreiv er 17 faktisk.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #25 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bor i oslo og er 21. Og hi her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå