Gå til innhold

Andre fra Bærum her?


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Bor nærmere bestemt på Østerås. 30 år. Tilflyttet Bæring.. Flere enn meg som bor der eller i nærheten?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så hyggelig! Venter mitt andre barn og er 9 uker på vei! Like spennende denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig;)) Jeg mistet nå i mai og var 24 uker på vei. Men er nå 11 uker på vei igjen;))) ÅÅÅ det er fantastisk. Har hørt hjerte slå for 2 uker siden og skal på kontroll til Ullevål i morgen;)) Da får vi vite om alt er bra;))

 

Det er det denne gangen;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er formen deres fin jenter?!

 

Jeg sliter med en hersens kvalme som kommer snikende på ettermiddagen og eksalerer ut over kvelden. Alt som heter middag byr meg skikkelig imot, så er en utfordring å få lagd det. Jeg er hjemme sykmeldt pga bihulebetennelse.. Og synes ikke jeg kan forlange at min kjære skal beg på middag når han kommer hjem.. Da ville middagen blitt servert kl 18, og frøkna vår på 3,5 ville nærmest sovnet på tallerkenen.. :-)

 

 

Nå skal jeg jammen meg se om jeg får sovet litt igjen.. Har vært våken mellom 3-4 timer hver natt siste uka pga disse festlige bihulene, så jeg er helt utkjørt.. I tillegg skal min kjære på julebord i dag, så da er det bare å stålsette seg å gjøre det beste utav det når jeg henter frøkna i bhg. Synd å si det, men takk Gud for TV :-)

 

Ha en fortreffelig dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så hyggelig! Er det første, eller har du fra før?! Nylig tilflyttet eller bodd her lenge?

 

Har bodd på Østerås i 4 år, og 4 år på Eiksmarka før det, så føler meg rimelig kjent i området :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE flotte steder å trille tur :-) Er vanlig å møte mange med vogn på "Fossum-runden", etterfulgt av en kaffe på 7 sanser :-) Må si det skal bli veldig trivelig med permisjon og bebis igjen!

 

Skal se vi ikke havner i samme barselgruppe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei! Så bra at det er flere i området! Bor også på Østerås og er innflytter. Har bodd her et års tid nå. 30 år og gravid med fØrstemann. Termin ca 4. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Da er vi flere i området! Hadde vært hyggelig å få til et treff ett hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...