Gå til innhold

Økologiske aloe vera produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er interessen rundt økologiske produkter til voksne og barn?

Jeg er selv forhandler av produkter fra Forever Living, verdens største produsent og dyrker av aloe vera.

Er veldig fornøyd med produktene selv, og har lyst til å presentere de videre for andre.

Er det noen som kunne tenkt seg å ha en temakveld eller kanskje kunne tenkt seg å tjene noen ekstra kroner? Selv har jeg en gutt på 8 mnd som jeg håper å kunne gå hjemme lengre med, så det er min motivasjon.

Håper på svar fra deg. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Økologiske produkter er helt greit, aloe vera nei takk. I en familie med allergi-barn er ikke aloe vera noe som står høyt på ønskelisten! Og alt som lukter av noe i nærheten av multi level marketing er jeg skeptisk til.

Skrevet

Hei.

Skjønner jo det hvis dere er allergiske mot aloe vera. Men det er jo langt derifra alle som gjør det.

Var skeptisk til selskapet selv i starten, men det er jo helt genialt. Ingen minstekjøp og trenger ikke å investere store summer. Så de aller fleste har mulighet til å starte med det uten noen risiko :-)

Og jeg er veldig glad i produktene og har god erfaring med de både hos meg selv og hos kunder.

Har dere funnet noen gode produkter til barna som ikke irriterer huden?

• 6 måneder senere...
Skrevet

Er selv forhandler å er ingeting å tape bare masse å tjene. både tid å penger folkens ;-)

Skrevet

Det er vel få naturmidler det jukses mer med enn aloe vera produkter, og det sier ikke så lite.

Skulle folk få tak i skikklige preparater (her må mye mer enn produsenten/forhandlerens papirer undersøkes skikklig) har aleo vera efekt og bivirkninger som et legemiddel. Selv om det er et naturmiddel er det ikke ufarlig. Det er ikke noe man bør bruke regelmessig uten i samarbeid med legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...