Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg blir irritert av den minste lille ting! Og på alle; hund, barn, mann, folk i trafikken etc... Og det plager meg, for jeg er jo aldri rolig i kroppen. Og jeg synes jo fryktlig synd på familien min som må leve med dette. Jeg PRØVER virkelig å skjerpe meg, men jeg klarer bare ikke. Irritasjonsmomentene er overalt. Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 da trenger du kanskje litt hjelp? Kan hende du bærer på noe som stresser deg opp, er veldig sliten, mangler vitaminer eller mineraler eller noe? Har du alltid vært sånn? Går an å få hjelp til å forandre seg og finne andre måter å reagere på.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Kan ikke huske at jeg alltid har vært sånn. Tror det begynte etter jeg fikk barn, snart 5 år siden. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til legen og sjekke ut litt!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 når man er sliten og kanskje ikke får sovet godt over tid så blir alt fryktelig irriterende. Kan hende litt barnevakt er alt som skal til!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 adhd? overstresset? sliten og trøtt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå