<3 mamma til to skjønne <3 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Noen som vet om det pleier å være salg hos Nøstebarn noen gang? Tenker da mest på web-shopen. De har jo så mye fint, men er jo rimelig stive priser....
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 De har sjelden salg. De har hatt noen få ganger, men da på varer i utgående farger. Ellers kan du prøve å slå deg sammen med noen når du bestiller, slik at dere handler over 3000 og får 10% rabatt (ikke så mye, men hjelper litt)
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Det hender de har salg, men da er rabatten oftest av typen "10% avslag på utgående farger."
soleia Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 som dei andre seier er det sjelden, men i fjor hadde dei tilbud på ribbukser i november. Dei var under 300,- Håpar tilbudet kjem att, men tvilar vel helst. Angrar på eg ikkje kjøpte til mine barn og, ikkje berre julegåver!
Stellaborealis Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 De har sjeldent salg og jeg er ikke super-imponert over alle produktene. Ullfleecedressene og pysjene er veldig fine, mens ullribb-buksene synes jeg nesten jeg får til bedre selv;)(i monsterbukse-versjon) Man får fine ullplagg av garn fra sparkjøp også hvis man orker å strikke selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå