Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Lurer på om jeg har urinveisinfeksjon eller noe? Det svir litt og er litt sår neden til. Har aldri hatt urinveisinfeksjon før. Hva ellers kan det være? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Gjør det veldig ont når du tisser? Enten kan det være urinveisinfeksjon eller så kan det være sopp. Er det sopp har du mest sannsynlig også kvit, klumpete utflod.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Gjør ikke så veldig vondt når jeg tisser. Visst det evt er sopp hva får man for det? Har litt utflod, men ikke mye. Må gjerne til lege?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Trenger ikke å gjøre vondt når du tisser selv om du har uvi, men du må tisse oftere.. Stikk en tur innom apoteket i morgen å kjøp teststicks så kan du teste det selv.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 er det sopp får du canesten... en krem du kjøper reseptfritt på apoteket... om du har UVI så kjenner du det bra om en dag eller 2.... det er vondt og slitsomt, så da skjønner du det
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du har sopp kan du bruke canesten som du får kjøpt reseptfritt påapoteket. Sopp klør veldig mye da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå