Gå til innhold

Hva tenker dere om det her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ektemann var i Trondheim sammen med jobben, og spiste middag på Egon Tårnet. De drakk også en god del, så de fleste ble ganske brisne.

Når hun ene servitrisen kom med desserten, så sier min ektemann til henne: Sukkeret kan jeg få, siden du er søt nok fra før, mens an smiler til henne!

 

WTF???

 

Dette fortalde ham med dagen etter han kom hjem. Og jeg skal innrømme at jeg ble DRITT forbanna! Og synes det er utolig dårlig gjort an ham!

 

Hva tenker dere om det her? Noen synspunkter?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var tanken hans da han fortalte det da? At det skulle være morsomt eller?

 

tror uansett ikke jeg hadde reagert på det. syns da det var veldig uskyldig.

Skrevet

Jeg tenker at du er hårsår og urimelig

Skrevet

Stakkars mann! Får han ikke si at ei annen dame er søt? Det var jo ikke som han ville ta henne med hjem. Han ville sikkert bare være snill og søt. Om han derimot sier dette hver eneste dag til andre kvinner så har han jo et problem. Kanskje han var litt brisen også.

 

Det som var dumt var at han sa dette videre til deg. Det er lov å flørte litt, bare man holder seg innen visse grenser mener jeg. Servitrisen så han helt sikkert gjennom ølbriller, og hun himlet sikkert bare med øynene:) Synst ikke han sa noe galt jeg.

Skrevet

Jeg tenker at ettersom mannen din tydeligvis mener at åpenbar flørting er greit i et forhold, så kan du få deg noen kule turer på byen med det første, med masse flørting og bekreftelsen som følger med dette :)

Skrevet

herregud... du er værre enn meg... å jeg trodde jeg var ille!!

Skrevet

Når han bare forteller deg dette, så har han nok ikke lagt noen ting i den kommentaren der. Du er hårsår, å overreagerer..

 

Ser du aldri noen andre kjekke mannfolk? Vi må jo kunne gi andre komplimenter selv om man er i et forhold vel? Hvertfall så lenge de er såååå uskyldige..?

Skrevet

Herre gud, er dette noe å bli sur for??? Det der var sikkert bare en liten morsom kommentar. Hadde aldri brydd meg om det...

Skrevet

Haha, jeg hadde spurt om han ikke kom på noe bedre og at det var tydelig det var lenge siden han har vært på sjekker´n:)

Kan da umulig være alvorlig ment av mannen din, syntes han hørtes ut som en kar med god humor, jeg!

Skrevet

Om dette tenker jeg:

 

Så heldig han er, som har evnen til å komme med så gode kommentarer. :-)

 

Om deg tenker jeg:

Hårsåre surmegge... Ærlig talt, helt uskyldig kommentar! Hadde det ikke vært uskyldig, så hadde ikke mannen din fortalt deg det.

Skrevet

Hahahaha...jeg syns også du overdriver her HI. Tåler du virkelig så lite? Herregud, stakkars mann. Nå må du stenger han oppe i tårnet og ikke slipper han ut, for da kommer han til å flørter med andre damer.

Skrevet

For det første er jeg verken hårsår eller tåler lite.

Vi er gift og har to jenter sammen. Jeg synes IKKE det er greit med flørting i et forhold, spesielt ikke når man er gift! I tillegg så har han faktisk vært utro 2 ganger. Sist gang, så kom jeg tidlig hjem fra nattevakt og oppdaget min tidligere venninne i sengen vår med min ektemann....

 

 

HI

 

 

 

Skrevet

Til 21:40 - Hårsåre suremegge ?

Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av deg og skrive sånt, når du faktisk ikke kjenner meg en gang, og da jeg forteller dere om 1 eps av mange, deriblant utroskap!

Jeg vil ha meg frabedt stygge svar! Og ønsker kun seriøse svar. Dere må tenke på de 2 barna våre oppe i det hele...

 

 

HI

Skrevet

Først tenkte jeg: hårsår og litt sjalu dame ja...

Men etter å ha LEST det siste om at din mann har vært utro 2 ganger og at du fant han i sengen med din "vennine" så forstår jeg deg jævlig godt!!

 

Hvorfor fortsatte du forholdet hvis han var utro??

Skrevet

Jeg lurer litt på om reaksjonene hadde vært de samme om hi skrev at mannen var sur fordi hun flørtet med menn, og fortalte at de var kjekke...

Da hadde hun nok fått høre at hun var ei hore som ikke fortjente mannen din.

Skrevet

Men 22.22 svaret ditt tenker jeg "trolleri" her..måten du skriver på...soory.

Skrevet

Hvorfor i HELV... er du sammen med en utro mann???

Skrevet

Ok, du er nok inne på feil sted om du ikke tåler å få krasse svar. Jeg lover deg, om du titter litt rundt på dette forumet, så må du skjønne at det finnes mange som skyter rett fra levra her.

 

Du må også skjønne at INGEN viste at din mann har vært utro to ganger før, når det ikke var ett tema i hovedinnlegget ditt!

 

Så ja, det virket som du var en person som overreagerer noe vanvittig. Jeg kan derimot forstå skepsisen din med tanke på bakgrunnen deres.

 

Selv skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt er med han, men deg om det!

 

Alt tatt i betraktning, tenker jeg at dette var helt uskyldig. I allefall siden han nevnte det til deg.

 

Håper ting løser seg.

Skrevet

Det er ikke troll det jeg skriver! Skal du begynne å kritisere måten jeg skriver på også nå? Nei vet du hva!

Jeg har nok å tenke på, og forventer seriøse svar. Men det kan jeg tydligvis se langt etter!

At voksne folk kan oppføre seg sånn, er bare helt utrolig!

Jeg skrev det jeg gjorde for å få svar, og håpte samtidig på å få råd og hjelp til hva jeg skal gjøre fremover.

 

 

Ha en forstatt fin kveld videre!

 

 

HI

Skrevet

Jeg er hårsår og tåler ikke tanken på at min mann skal flørte med andre,men den kommentaren der var jo absolutt helt uskyldig.

Skrevet

Da hadde jeg blitt sur.

Syns ikke flørting har noe i et forhold å gjøre og hadde tenkt han hadde lite respekt for meg.

Gjest Morn du
Skrevet

Jeg tror de aller fleste ser på en slik kommentar som uskyldig.

 

Om du vil ha et svar som i dine øyne er seriøst nok, må du gi ALL relevant informasjon i første innlegg.

Skrevet

For det første HI, så må du skrive all relevant informasjon i hovedinnlegget ditt. Da forstår alle HVORFOR du reagerer på en slik kommentar fra mannen din.

 

Og for det andre, så synes jeg det virket som en rimelig uskyldig kompliment. Han kunne jo sagt eller gjort verre ting enn som så...?

Forstår at du er mistenksom overfor ham, men du må være glad for at han nevnte dette selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...