Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Ja - what to do?? Har pupper som i utgangspunktet er mer enn store nok, og har i graviditeten blitt enda større (i første svangerskap vokste de da virkelig ikke noe særlig før på slutten!) Og en ting er at de er store og harde, men de klør! Det er verst "under" puppen, men også på brystvortene og selve brystet. Noen som har noen stjernetips til hva jeg kan gjøre for å minske/fjerne problemet? Noe som kan smøres på?? Begynner å bli desperat her:o
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Spenol eller fuktighetskrem. Kløen kan være strekkmerker som er i ferd med å "poppe" opp!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Tror du det altså?? Huff, jeg som "klarte meg så bra" strekkmerkemessig i første graviditet...:/ Smører med god fuktighetskrem, men blir muligens for varmt og klamt under der, så kanskje talkum kan hjelpe?? Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du har store hengepupper kan du ha fått sopp under der. Få noen til å sjekke... Fuktighet fører til sopp.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 tipper det er strekkmerker som kommer krypende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå