Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Gud, så irriterende! Bestilte nettopp tre eksemplarer av ei fotobok fra Japan Photo (julegaver). Hadde brukt noen timer på å lage den og da jeg endelig skulle bestille, glemte jeg at jeg hadde en rabattkode på 349,- Kontaktet Kundeservice på Live Chat (genialt konsept forresten), men de kunne ikke hjelpe, da dette var en helautomatisk ordre. Jeg foreslo at de kanskje kunne endre det til to eksemplarer, så kunne jeg heller etterbestille den siste. Men neida, det gikk ikke an det heller. Det eneste var hvis jeg hadde valgt å hente i butikk, så kunne de trukket fra rabatten i kassen da jeg skulle betale, men jeg hadde valgt å få de tilsendt i posten. Og varene er allerede betalt med Mastercard (det nytter vel ikke å sperre det heller, etter at jeg har bekreftet?) Jeg får vel ikke gjort noe mer med det, og det er jo ikke verdens undergang. Uansett kommer jeg aldri til å glemme å legge inn rabattkoden igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Hmm, høres veldig rart ut. Glemte det samme for en tid tilbake, sendt en mail til kundeservice å forklarte hva som hadde skjedd. Jeg ble bare bedt om å sende rabattkoden til dem, så ordnet de resten. Jeg fikk iallefall tilbake det jeg hadde betalt for mye, var overhode ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå