Grand Old Lady Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Hvor gamle var barna deres da dere hadde pakkekalender første gang? Her blir den håpefulle to år til jul og jeg lurer på om jeg skal vente et år til. Men, det er jo kos for mamma'n og da....
Lemonia Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Eldstemann fikk første julekalender det året han fylte to. Han kunne fint ventet et år til, han ante jo ikke hva julekalender var engang og hadde ikke savnet det, men han likte det og skjønte raskt konseptet og jeg storkoste meg også.
Sebbelita Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Eldstemann fikk kalender for første gang i fjor, og det var rett før han fylte tre år. Lillemor får kalender for første gang i år og hun er da akkurat blitt ett år. Tenker at jeg ikke vil gjøre forskjell på de, men hun vil sikkert ikke forstå så mye av det da.....
Jojo x3 Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Eldste var 5 og yngste 3 da vi begynte! Syns ikke det var vits før. Ifjor fikk de begge to 1.des og 24.des, ellers annenhver dag.
camilla^ Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Begge fikk kalender når de var 11mnd. Hun eldste syns ikke sin egen var kul, men min var veldig kul. Så hun åpnet min og jeg åpnet hennes. Også byttet vi ting når vi hadde pakket ut. Hun minste slet med å åpne, men storesøster var så hjelpsom så de hadde en kjempehyggelig tid sammen hver morgen.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Sønnen min ble 2 nå om onsdagen og får pakkekalender for første gang i år. Han hadde sikkert ikke trengt det, men JEG VIL gi han det Han er veldig opptatt av pakker, og elsker dem. Hehe! Jeg gleder meg masse... Hehe!! 37 dager til advendt
Mammapudding Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Leah fikk da hun var 1 år Men det var mest for min del..Hun fikk litt sokker og rosiner og kjeks på lørdager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå