Gå til innhold

HAH, Rosenborg, spis min bestefars brokkbind!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

HER ER VI BEST, HER ER VI BEST, PÅ GAMLE GRESS!

Skrevet

Hæ?! Det går gubben rundt å nynner også. Er han utro? Jeg tror jeg må lage et innleg om dette på annonym for å komme til bunns i dette....

 

(kniis & god natt!)

Gjest amandine
Skrevet

Jeg ler godt og skjønner at gubben her i huset har vært på tur, jeg oppdaget først nå det saliggjørende ved en søndag fri for fotball.

 

Nå derimot, sitter jeg her med Broremann som har fulgt ivrig med på ManU- ManCity(skal til tannlegen snart). Stor seier som gjør godt laaangt inn i Liverpoolsjela!

 

Og jeg, jeg heier fremdeles på Lyn og tar det hele med knusende ro.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Herlig! Så godt det er at de andre lagene i teten også avgir poeng,så Molde kan ta gull.Jeg ble veldig glad da rbk tapte.

Nå gjør jeg klart til gullfest i nordvest.

Gjest sug lut
Skrevet

Sant? Når ikke Godset kan vinne er det viktigst at ikke Brann, RBK eller Vålerenga gjør det.

Gjest amandine
Skrevet

Nei se det er to forkjellige ting. Ikke mange bergensere på Brann. Men det har vel vært noen stryninger på Godset, det hjelper litt.

Gjest sug lut
Skrevet

Forøvrig håper jeg at Molde tryner totalt i kveld, i tilfelle du lurer.

Gjest sug lut
Skrevet

Faan faan, og deretter JADDA FOR HELVETE!!! Her går det jaggu unna.

Gjest amandine
Skrevet

Selv du kan vel like Brann litt nå når de KNUUUSER RBK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...