Gå til innhold

Ungen har ringt 5 ganger til tv aksjonen telefonen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sur for et var meningen og ringe 1 gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, det er jo så enkelt.

Men hvor mye gir man pr samtale da?

Skrevet

Å nei!!!!! K R I S E!!!!!!!!!!

Ring og spør om du kan få pengene tilbake!

Skrevet

Da får de ryddet flere miner og reddet flere mennesker fra død og lemlestelse. Er ikke det fint da?

Skrevet

det koster 200 pr samtale så det er jo en tusing det! uff :( det var ltt mye..

Skrevet

hvorfor passet du ikke bedre på da? Du får ringe vg..

Skrevet

Her var det som vanlig mye sympati å få fra en gjeng sure kjerringer.

Dere også hadde sikkert blitt en smule oppgitt, men det er jo umulig å innrømme noe her inne. Huff.

Ikke HI.

Skrevet

Huff, det var litt surt! Håper ikke hele budsjettet for denne måneden sprekker!

Skrevet

Oida.. Jeg skjønner at det er kjedelig! Her må du jo forklare han/hun at barnet skulle spurt om lov først og forklare alvoret.

Men! Se på det positive :) Disse pengene kommer til å gjøre utrolig mye godt for mange mennesker! Og hvis nå ungen skulle bruke penger på noe, så er det bedre at det blir brukt på aksjonen enn ett internettspill for eks.

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt jeg. Det er stor forskjell på å gi 200 kroner og å gi 1000 kroner. Dette er frustrerende for deg, men gjort er gjort og dere får gjøre det beste ut av det og tenke at pengene blir i det minste brukt til noe veldig bra :-) Du kan ta kontakt med telefonselskapet ditt og få delt opp eller utsatt neste regning hvis du sliter med å klare det. Hvis du ringer dem før regningen kommer er de ofte veldig imøtekommende :-)

Skrevet

Tja... Hvem ringer man for å få det stoppet? Dersom foreldre, som har latt barna spille smurfespill, ikke trenger betale 23000 for smurfebær, skulle det vel være mulig for deg å bli belastet bare en gang. Jeg synes saken er god, men nye vinterdekk er også en sak som trenger prioritering - jeg skjønner at det ikke er noe positivt at ungen har ringt 5 ganger. ...for noen av oss er 1000,- mer enn bare lommerusk og småpenger.

Skrevet

Du får trøste deg med at det ikke var for å laste ned ringetoner, men faktisk til en veldig god sak. Tenk hvor mange liv du kan ha reddet. Det kunne vært verre..

Skrevet

Om det koster 200kr, så vil det si at dere har betalt 1000kr...forstår deg godt jeg!!

Men som de andre sier..for en god sak..da har du gjort ditt for noen år fremover:)

Skrevet

Sånn kan det gå når en ikke følger med på hva barnet holder på med.

Skrevet

Ha ha, jeg må bare le!

Pengene kunne virkelig gått til noe langt verre! Skjønner at det kan være litt surt, men samvittigheten din er vel gullende ren nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...