Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 er jo en evig diskusjon det der føler jeg. .... Og i år gir jeg litt etter.. Har tidligere sagt til barna at jeg ikke synes noe om den tradisjonen, og at jeg ikke liker den der tiggingen på dørenen etter godteri og rampestrekene. Så iår har de kommet med spørsmål og å feire , hjemme. Ha en halloween fest hjemme. Det er helt greit, den kan jeg gå med på. Så var det å be noen fra klassen.... "noen er ikke hjemme, noen skal gå halloween..." burde vi be alle eller bare de siom barna vil??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Blir vel litt slik som om hvis dere skulle invitert til bursdag syntes jeg da.. Hhvor mange har dere plass til,hvor mange er det i klassa osv.. Men når det gjelder en slik fest,så er det jo greit å ha med alle fra klassen også. Få me ddeg en voksen eller tol til,så blir dere flere til å lage det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Tar gjerne i mot alle slags tips om mat og leker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå