Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Det blir bare meg, barnet, besteforeldrene og oldemor... Ingen barn... H*n har aldri blitt invitert i barnehagen av noen, har gått der siden januar i år. Men det er kanskje ikke vanlig med barnebursdager så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Det er ikke vanlig med barnehagebursdager før de blir 4. Og da er dere flere enn vi har på våre barn sine bursdager.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 En helt vanlig bursdag det da! Vi inviterer barnehagebarn først ved 5-årsdagen vi. Tror nok bursdagsbarnet vil ha det helt knall!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 En to-åring kommer ikke til å forbinde dette som en spesiell dag uansett:) - Barnet kommer nok til å ha en fin dag med bare dere:) Barnebursdager begynner oftest i 4 års alderen:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Kos dere med familiebursdag i år. For barnet er det fest nok! Mange begynner å feire med bare barna fra 3 eller 4 år. Vi hadde barnebursdag i dag og en 3 åring som kom var i sin aller første bursdag. Så dette er helt normalt
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Bare vent. Du får nok mer enn nok av travle bursdager etterhvert. Synes det høres hyggelig ut jeg. Så nyt det mens du kan.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Vi hadde kun voksne da tvillingene ble 2 år. Eldste begynte med bhg bursdag da han ble 3 år, mange starter først når de blir 4.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Her hos oss er det iallefall ikke vanlig med barnebursdager så tidlig. Tror det blir mer vanlig når ungene blir 4-5 år.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Mine ble bedt i barnebursdager og hadde barnebursdager først når de var 4-5 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Tusen takk for svar, nå ble jeg lettet:) Kanskje jeg er fjollete, men jeg har ikke så mange venner selv, og er redd for at barnet skal bli skadelidende av det... Kan man invitere barnehagebarn uten å være venner med dem privat da? Senere når h*n blir eldre altså?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du vil invitere barnehagebarna i bursdagen til sønnen din, så kan du da gjøre det? Eller tenker du at du kun ville invitert de han evt. hadde blitt til? Når det er sagt, så er det ikke vanlig med barnehagebursdag så tidlig. Og har dere ikke nære venner med barn, så er det heller ikke naturlig å invitere barn i en 2-års dag!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg vet ikke hvem vi i så fall skulle ha invitert, vi kan ikke invitere hele avdelingen heller... Kanskje det faller seg mer naturlig siden, når h*n får venner og kan si selv hvem som kan inviteres? HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Nyt "roen" i et par år til ;-) Det kommer tidsnok bråkete barnebursdager. Her er det vanlig å invitere barnehagebarn i fra 4-års alderen. Da kan du be hele avd. , bare ett kjønn, samme alder å tvers av avdelingene f.eks. Jeg hadde 5-års dag med litt forskjellig, fra ny barnehage, gammel bhg.,et par nabobarn og noen venners barn. Selv om du ikke har så mange venner med barn blir det mange nok med bhg. barn, du trenger ikke kjenne foreldre, men det er jo en anledning for å bli kjent....:-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Fra barnehagen har jeg brukt å invitere de fra avd som er like gamle. Om det er mange hadde jeg bare bedt guttene eller bare jentene.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Hehe, det er ikke vanlig at 2 åringer blir bedr i bursdag til eldre barn i bhg nei. Man venter gjerne til de er ca 3-4 år før det er aktuelt. Her blir minsten 4 nå om noen mnd, og selv da vet jeg ikke om vi skal ha barnebursdag med barnehagebarna. Mulig det kun blir venners barn og søskenbarn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Trenger dere andre barn da? Når min 2 åring hadde bursdag var det kun familiefering. Hun fyller 3 om 3 mnd og jeg tror vi skal ha faamilieselskap da også, de feirer jo bursdag i barnehagen og med de andre barna tilstede:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Nå er det slik at om jeg skal ha barnebursdag, må vi invitere fra barnehagen, siden vi ikke kjenner noen med barn... Jeg lurte bare, siden jeg fikk dårlig samvittighet over å ikke kunne be andre enn familien...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Uansett bør da ikke barna få plukke ut hvem de vil invitere fra avdelingen!!! man inviterer hele gruppa eller avdelingen!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #19 Skrevet 23. oktober 2011 Det er sant at det blir bursdag i barnehagen da:) hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Min datter hadde først barnebesøk da hun ble 5 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå