Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Av jenter som har sex med gutter som er i et fast forhold, og av det motsatte. Kan ikke legge skylda på noen andre enn deg selv!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Å nei så man kan ikke skylde på den som faktisk har såpass lav respekt for partneren, at de er utro? It takes two for tango!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Hallo? Har ikke sagt noe annet, men påpeker her at,har man sex med en som er i et forhold så er det ikke bare bare å si, ja men det var jo han som var utro. Hvor er moralen i det?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det er jo den som er i et fast forhold som er utro om han puler en singel dame? Såklart skal man si nei til de som er opptatt, men det er fortsatt den som er i et forhold som er utro, ikke den single. Teit innlegg.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Du vet du HI nå er det nok. STOPP nå. dette er ingen vitsi og diskutere dette mer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg sier da det jeg mener! Så er det greit ad om jeg er singel og har sex med mannen din? Er det liksom greit?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Føler deg truffet nå, tenk over moralen din litt før du sier noe mer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ikke mann heldigvis, og kan derfor ha sex med nesten alle jeg vil. Holder meg unna de opptatte da. Men hadde jeg hatt mann var det HAN jeg hadde lagt skylda på.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Hadde mannen min hatt sex med noen andre er det kun hans skyld. Ville ikke lagt skylden på noen andre. Det er han som er ansvarlig ovenfor meg ingen andre.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 EMM ja om du hadde hatt sex med mannen min så er jo faktisk ikke deg jeg hadde kastet ut men han... Det er jo han som trenger et spark bak.. Ikke tror jeg at han vill ha ligget med deg heller HI siden mannen din ikke vil så må det jo være en grunn til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå