Gå til innhold

Hva kjøper man i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben jobber i USA, og bruker å kjøpe billig verktøy med seg når han kommer hjem. Nå lurte han på om det var noe jeg ønsket meg, og da lurer jeg litt på hva som er billig i USA i forhold til her?

(Før har han kjøpt fotoutstyr som er ganske billig der, men føler jeg har nok av det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggesko, treningstøy, boblejakker. Polo Ralph Lauren barneklær. Sykt billig over there.

Skrevet

Det kjøpte han sist.. Bruker ikke sånt jeg! :)

Skrevet

Hmm.. Gubben kjøpe klær? Uhm, nei, tror ikke det, men takk for tipset! :)

Skrevet

SMINKE :)))

Alt er billig, så er jo alt etter hva du ønsker deg :)

Skrevet

Hmm, jeg ser jo nå at det blir vanskelig å sende en gubbe som min ut på handletur.. Får vel heller bare være glad for å få ham hjem! :)

Seriøst, kunne du ha sendt mannen din ut for å kjøpe sminke?

Skrevet

treningsklær,joggesko, disney barneklær og fine gullringer:)

Skrevet

18.56, jepp jeg kunne godt sendt mannen til å kjøpe sminke, og det har jeg faktisk gjort ett par ganger. Skrevet ned akkurat hva det heter, noen ganger oppbrukte pakninger eller vist et bilde, så går det greit Han er så flink så :)

Skrevet

Fritidsklær til hele familien:-D

Så sinnsykt mye billigere! Bare å gå på sportsbutikken og prøve for å finne ut str, skrive ned modellnummer og så dra på nett og bestille fra feks moosejaw.com og få det sendt til hans adresse i USA.

NorthFace, patagonia, arcteryx

Sminke kan du handle på nett fra feks sephora.com, undertøy fra victoria secret. Levis buksene Curve ID er helt rå, koster 1000kr her i norge, men ca 65 dollar i usa.

Dette gjør vi ofte, sitter faktisk nå i kveld og bestiller siden mannen drar til usa snart igjen. De fleste amerikanske hotell tar imot pakker, så foretrekker bestille på nett.

Skrevet

Ja, NormaJean har akkurat dei tipsa eg ville kome med!

Ville bestilt klede (spesielt sports/fritidsklede, kanskje jeans, nike-sko)

Sminke. Skinstore.com er også ein flott nettbutikk. Har sjølv sendt derifrå til hotellet eg budde på.

Hudpleie-produkt om du trives med å bruke andre ting enn frå super'n og apotek (det er ei heilt anna verd å bruke skikkeleg produkt, men du bør ha fått veildning slik at du vel riktig for hudtypa di. Eller bestille små prøve/reise-pakker i første omgang.

Led-lyspærer om dykk er interessert i slikt (sparer masse strøm, og pærene er billige i innkjøp over there).

Vitaminar, mulit, jern osv., d-vitamin. Om du bruker/treng slikt.

Om du treng noko nytt type ny sekk, dunjakke slike ting, så er det superbillig!!

Moosejaw og backcountry.com er gode butikkar som sender til hotellet til mannen din.

Silkesengetøy kanskje.

Shampoo om det er ein spesielt dyr ein du liker godt.

Køyr på!!! Du er heldig!

Helsing ei som ikkje hadde hatt noko problem med å fylle opp ein ekstra koffert for mannen....

Skrevet

Ano 22:59, tror vi er veldig like;)

nike utstyr er lurt å kjøpe.

Hvis han har tid til å dra på et outlet mall så bør han gjøre det.

Sist vi var der kjøpte jeg sinnsykt mye treningstøy fra Nike på outlet. Prisen ble 1/4 av Norge.

Det er jo ikke krise hvis han bommer på noen av klærne, jeg bare selger det til feks moren min eller lillesøster som er en str mindre og større enn meg;-p

Hårprodukter fra Aveda, Redken osv. Mineralsminke. Rayban briller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...