Gå til innhold

Flytte fra blokkleilighet til leilighet i firemannsbolig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt? Eller er det egentlig noen vits? Vi vinner 20 kvadratmeter og en stoooor hage...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet fra leilighet til rekkehus.

Veldig deilig.

Større frihet og mer plass. Deilig og mer avslappende for barna.

Skrevet

Det er utrolig deilig å komme seg på bakkeplan.

Plutselig kan barna være ute uten at man pakker en sekk og alt mulig bare for å gå på lekeplassen.

En hage og bakkeniva er gull verdt. 20kvm mer er vel heller ikke å forakte.

Skrevet

Om det er noe vits? Med 20 ekstra kvm og ikke minst, stooor hage så er det så absolutt noe vits! Hadde aldri i verden villet la barna mine vokse opp i en blokkleilighet......

Skrevet

Så bra, da tror jeg at jeg følger magefølelsen og legger inn et bud :) Ville helst hatt rekkehus, men det er så dyrt ...

Du siste, hvorfor ville du ikke latt barna dine vokse opp i en leilighet? Mine er såre fornøyd her vi bor nå, de leker med de andre barna i oppgangen, og det er et trygt og godt miljø (men litt liten plass og litt lang vei ned) ...

Skrevet

Det har vel noe med hva jeg er vant med selv, og hva jeg ønsker for mine barn. Vi bor nå i enebolig, og ungene kan springe ut og inn, løpe bort til naboene for å leke, leke i hagen, sykle på veien, ake på vinteren osv osv. Veldig fritt mao. Har bodd i blokkleilighet i 4. etg når eldste var 6 år, og jeg syns det var et pes. Holdt ut i 8 mnd, før vi kjøpte et rekkehus. Jeg syns det er fantastisk fint å ha egen, stor hage, et friområde hvor ungene kan løpe fritt uten av man trenger å være redd for dem.

Lykke til med boligkjøp! :o)

Skrevet

jeg gjorde det og det er absolutt verdt det!! Så ja! Kjør på:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...