Gå til innhold

Lite spmtil de av dere som kjenner til div nettsamfunn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren ba meg logge på hans e-post og sjekke om han hadde fått noe svar på en jobb han har søkt på, der inne var det en "velkommen til Badoo" mail. etterfulgt av mange "badoo mailer", hvor det sto slikt som; "Therese, 20. Har du lyst til å møte henne" ol. Konfronterte samboeren med det, og han sier han var medlem der for mange år siden (før vi ble sammen), men aldri slettet kontoen, så han hadde gått inn for å slette den, da var den blitt uaktivisert av driverne bak Badoo, og han måtte aktivisere den for å slette kontoen sin.

Dette er da en side for å bli kjent og flørte osv. Det jeg sitter igjen med av tanke er jo da, hvorfor kommer det da fortsatt mailer fra Badoo, om han har slettet siden sin? Er det slik på de nettsidene, at de har e-posten din registrert en viss periode, før de slutter å sende mail?

 

Jeg er helt grønn på dette, opprettet en facebook konti nå for 5 dager siden, da min barselgruppe er samlet der inne, og avtaler der om neste møte ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badoo er hissige på mailer. Jeg har fått et par mailer derfra av samme sort, selv om jeg aldri har vært medlem der eller i det hele tatt visste at det eksisterte før jeg fikk mail. Så det kan faktisk hende at han snakker sant. Han ville vel heller aldri invitert deg inn på mailen hans om han hadde noe å skjule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) ble bare i tvil om han har slettet eller ikke, pga en flom av mail i fra den siden.. Han er ikke misstengt for utroskap, men liker ikke at jeg ikke følte meg sikker på om han har slettet eller ikke ;) Men da slår jeg meg til ro med det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...