Gå til innhold

Drikker dere kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke kaffesmaken men så å si alle jeg kjenner drikker kaffe hver dag. Er det bare meg eller? hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øver meg på å drikke kaffe jeg, har sukker og melk oppi hehe :-) Syns det lukter sååååå godt med kaffe, men det smaker desverre ikke like godt!

Skrevet

Du MÅ jo ikke drikke kaffe hvis du ikke liker det. Jeg begynte da jeg jobbet på nattklubb som 16 åring :-S og måtte ha noe å holde meg våken på etter full skoledag først.

Hvis du har lyst å like kaffe har de en med sjokoladearoma (altså en vanlig svart kaffe) på i allefall rema 1000. Ellers så kan du kjøpe caffe mokka når du er ute. Det er som en latte med sjokolade oppi.

Skrevet

Å ja, i bøtter og spann.

Vanlig kaffe med en god skvalp melk oppi.

Skrevet

Drakk det før, i store mengder, men så ble jeg gravid, og syntes det luktet kattepiss av det :-( det er 6 år siden, og klarer fortsatt ikke lukten av kaffe

Skrevet

Nei, har alltid noen teposer i veska hvis jeg skal bort.

Skrevet

hehe - jeg fikser ikke engang mokkabønner eller is med mokkasmak jeg....

Nytrukket kaffe lukter jo utrolig godt, men det smaker så utrolig pyton!

Skrevet

Jeg drikker kaffe:)

Begynte når jeg var 22 år,for der jeg jobbet da drakk alle kaffe i røykepausen og jeg følte meg litt utenfor for jeg drakk kakao;)

Skrevet

Ja, jeg er avhengig av kaffe. Blir noen kopper i løpet av en dag, drikker stort sett kaffe på morningen og formiddagen.

Skrevet

Jeg drikker masse kaffe, hver dag :)

Skrevet

Er 40 år og drikker ikkje kaffi. Klarer fint å halde meg voken på 3 x 12 timers natt uten problem.

Skrevet

Ja, men kun svart. Det her nymotens kaffeskvipet kan jeg ikke noe med:-)

Skrevet

Til vanlig eeeeelsker jeg kaffe, men nå som jeg er gravid smaker det helt pyton... lukter pyton også... he he

Skrevet

Ja, men kun kaffe som er svart som natta :-) Og det drikker jeg i bøtter og spann! <3 kaffe

Skrevet

jepp... all kaffe, svart, med uten sukker, melk og alle rare andre kaffer ;)

Skrevet

Nei, og har ingen planer om å begynne heller. Klarer verken lukta eller smaken. mannen min drikker heller ikke kaffe.

Drikker vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...