Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Har fått meg ny jobb og de har da tydeligvis tegnet en livsforsikring på meg som de trekker ett visst beløp for av lønna mi hver mnd. Er dette noe jeg må ha eller kan jeg si ifra at jeg ikke er interessert i den livsforsikringa? Vi kan nemlig få livsforsikring mye billigere gjennom banken hvor vi har alle andre forsikringer og syns det blir dumt når jeg skal måtte bli trukket så mye i lønn for noe jeg kan få billigere ett annet sted.... Noen som har greie på dette?
Behnari Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Kan du ikke forhøre deg med sjefen din/administrasjonen, da?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Jo skal det neste gang jeg er på jobb men tenkte jeg skulle forhøre meg litt om hva jeg har "rett" til først
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Vi kan i hvert fall ikke "velge vekk" forsikringa, men så blir jeg heller ikke trukket i lønn da. Men må jo skatte for den da... Tror det er vanlig at det gjelder alle ansatte, og at du må ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå