Gå til innhold

Hvor mye gir dere til TV-aksjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal gi år dem kommer på døren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir nesten 300kr i mnd til Plan - så slik innsamling får bare småkroner av meg. Jeg hadde 37kr løst i lommeboken og det var det jeg gav. I fjor hadde jeg en 100-lapp i lommeboken og gav den.

FN-cafeen barnehagen skal ha i morgen prioriterer jeg mer.

Skrevet

Jeg hadde en 100 lapp i lommeboken, så det ble den.

Skrevet

100 kr fra hver av oss. Vi er 4 stk i huset, så da blir det blir det 400 kr.

Skrevet

0 kr.Har nok med å få endene til å møtes.når jeg er alene og er syk..Må handle mat på mastercard i slutten av mnd og da gir jeg ikke noe til innsamling.Hadde det vært insamling for dyrenes beste da hadde jeg gitt.

Skrevet

Her tror jeg heller du skal gå i deg selv og se hvor mye DU kan og vil gi. Alle her har forskjellig økonomi og slike tråder ender alltid opp i et rotte-race om hvem som gir mest/hvorfor folk ikke gir (i følge enkelte) nok.

Jeg har gått med bøsse i dag og de fleste gir noe. Alt i fra småmynter til 1000lapper. "Alle monner drar" er det noe som heter og de fleste kan bidra med noe. Andre har igjen andre saker de prioriterer mer.

Skrevet

Hadde glemt å ta ut penger, så jeg ga ingenting :(

Skrevet

Minimum kr 100,-, mange ganger gir jeg mer, fordi jeg legger i bøssa når de kommer på døra og så er det ofte det står bøsser/er innsamling på steder man er på en slik dag.

Skrevet

Ha ha ha den dro! Har ikke råd til å støtte arbeidet med minerydding, men dyrenes beste, ja se det er en helt annen sak! Jaggu sa jeg blomkål.

Skrevet

Her har det enda ikke kommet noen:(

Har de glemt oss tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...