Gå til innhold

Hvor mye gir dere til TV-aksjonen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir nesten 300kr i mnd til Plan - så slik innsamling får bare småkroner av meg. Jeg hadde 37kr løst i lommeboken og det var det jeg gav. I fjor hadde jeg en 100-lapp i lommeboken og gav den.

FN-cafeen barnehagen skal ha i morgen prioriterer jeg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 kr.Har nok med å få endene til å møtes.når jeg er alene og er syk..Må handle mat på mastercard i slutten av mnd og da gir jeg ikke noe til innsamling.Hadde det vært insamling for dyrenes beste da hadde jeg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her tror jeg heller du skal gå i deg selv og se hvor mye DU kan og vil gi. Alle her har forskjellig økonomi og slike tråder ender alltid opp i et rotte-race om hvem som gir mest/hvorfor folk ikke gir (i følge enkelte) nok.

 

Jeg har gått med bøsse i dag og de fleste gir noe. Alt i fra småmynter til 1000lapper. "Alle monner drar" er det noe som heter og de fleste kan bidra med noe. Andre har igjen andre saker de prioriterer mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minimum kr 100,-, mange ganger gir jeg mer, fordi jeg legger i bøssa når de kommer på døra og så er det ofte det står bøsser/er innsamling på steder man er på en slik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha den dro! Har ikke råd til å støtte arbeidet med minerydding, men dyrenes beste, ja se det er en helt annen sak! Jaggu sa jeg blomkål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...