Gå til innhold

Hvor er det SOL og varmt i januar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Varme for meg er noe over 17 grader iallefall.

I januar snødde det i syd-Spania og det var storm på Kanariøyene.

Øst-Europa er kaldere enn Norge. Men mulig du "bare" trenger å reise til Afrika da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami er ikke så langt som man skulle tro... En time eller noe lenger enn kanari etc, men såå mye bedre også da...

 

Ulempen er jo tidsforskjellen da.. Ellers er det jo andre steder i nordafrika da, men vet ikke om du er interessert siden du ikke vil til egypt.. Personlig ville jeg reist til egypt i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å reise til miami, men det blir jo ganske dyrt:)

 

Nei, ikke nordafrika. Har vært i tunis og i marokko og dit vil jeg ikke tilbake til med barn også er jeg såpass hysterisk at jeg ikke vil dra dit uansett nå etter alle urolighetene. Om noen år kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, varme for meg er også over 17 grader(i skyggen), så jeg ønsker noe varmere enn dett:)

Øst-Europa blir (alt) for kaldt ja. Og været på fastlandet i Spania blir for ustabilt. Har vært mange ganger på kanariøyene og har alltid hatt fint vær der, storm er nok ikke noe man har der hver Januar:)

 

hmmm, nei det er nok ikke så mange alternativer gitt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt er relativt... ja, det er dyrere for reisen, men du bruker jo MYYE mindre når du først er der.... Du kan få skikkelig billige hoteller i USA på de rette nettstedene, og de er bra alle sammen, med plassering midt på beachen om du ønsker det. Om du ikke spiser hotellmat, men spiser på restauranter kan du fint mate hele familien for noen få dollar pr. pers.. Det finner du ikke noen steder i Europa lenger... Så sjekk det ut. Og for all del ikke se på bare reisekosten, se helheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:52 her igjen. Har du vært i Egypt? Jeg har vært flere steder i nordafrika ,og ingen andre steder enn Egypt ville jeg reist igjen. Men Egypt hadde jeg gladelig tatt med barna. Vel og merke på all inclusive :) Bare så du ikke tror det er som Tunisia etc, for det er bare nasty i forhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Lanzarote i januar og da var det 23-25 grader hver dag den uka vi var der. Skal tilbake i januar igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reisen kommer jo på 23000, da kommer hotell + mat i tillegg, så minst 33000 (og da må hotellet være super billig og maten likeså). Og da er dette snakk om flyvning med mellomlanding så det tar jo en evighet å komme seg dit..

Jeg kan få en reise til en eller annen kanariøy for 13000, frokost inkludert. Så totalt ca 20000 (vi skal kun sole oss og bade, ikke noen shopping tur). Helheten er på en måte ikke så omfangende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler du 23.000 til Miami blir du lurt ;) Vi pleier å betale rundt 10.000 for to voksne og to barn. Men man må følge med litt og bestille når det er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke skjønner du:) har veldig lyst til å reise til egypt, for jeg har ikke vært der før og det har alltid vært en drøm. Men nå, etter alle disse urolighetene så tør jeg rett og slett ikke, ikke ennå og ikke med barna min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egypt er iallefall ganske kaldt... Ca. 5 timers flytur. Jeg var i egypt for noen år siden rett etter jul. Lokalbefolkningen gikk med jakker mens turistene solte seg i bikini. Kveldene var iskalde! Eneste som var varmt var sjøen, og det var deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...