Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 om kjæresten deres bodde langt unna? Avstandsforhold.. Gjelder btw ikke meg, jeg er singel altså
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Det kommer helt an på forholdet og utroskapen..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Uaktuell problemstilling. Ville aldri falt meg inn å være utro!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Om jeg var så jævla dum og var utro så hadde jeg sagt det. Det er så utrolig grusomt det finnes absolutt ikke noe mer lavmål en utroskap.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 I den helt utrolig usannsynlige situasjonen ville jeg holdt pent kjeft. Hvis jeg hadde vært så dust, hadde jeg ikke ment at familien min skulle måtte blø for det. Straffen ville være å måtte bære skammen helt alene og aldri få tilgivelsen man er ute etter når man forteller.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, så klart! Men man skal ikke være utro!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Er man så du at man er utro, så sier man det som det er, om kjæresten så bor på andre siden av jordkloden. Spiller ingen rolle hvordan ståa er, man skal væretrofast og ærlig i et forhold, og om man da først har brutt troskapet, så får man stå for det man har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå