Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg hadde sex med en som har kjæreste! Han sendte meg mld over fb om at han kjedet seg igår kveld og spurte om jeg tok imot besøk.. Jeg sa ja, og tenkte ikke det lå noe mer bak enn at vi kun skulle ta oss litt vin og snakke sammen. Vi satt lenge her å snakket sammen og drakk litt, men plutselig la han hodet nedi fanget mitt ( Vi var da begge ganske brisen) og begynte å ta på meg. Vips så hadde vi sex i sofaen! Han sendte meg mld på fb idag og takket for i natt men at det var veldig feil gjort av han. Jeg skammer meg også, men har lovet han å ikke se noe til noen.. Moralen min var helt borte igår ja! Veit jeg er dum..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Mulig det ja, men jeg tar litt selvkritikk.. burde stoppet han, men lot meg rive med ;( Dama hans bor langt unna.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Jajja... alle kan gjøre feil... men da har du kanskje lært?!??!?!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Dere skulle bare ta litt vin og snakke sammen... haha.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Det blir for dumt. Som om du ikke visste hva du ville og hva som lå i kortene...... Hm? Det blir så barnslig!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Drit i det da, du har det vel sex med hvem du vil. Så fremt det ikke er en venninne du sårer, så hva så. Hans som har gjort noe galt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 En erfaring rikere:-) Var sikkert helt supert der og da;-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Ja.. ganske fantastisk akkurat der og da ja. Heldig den dama hans. Jeg visste ikke hva som lå i kortene nei, vi hadde ikke planlagt å ha sex akkurat. Tror ikke det var intensjonen hans når han spurte om å komme på besøk, men hvem vet! HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 tok i mot besøk? høres jo rimelig mistenkelig ut bare å spørre om slik!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Ikke hør på div andre her, tok imot besøk av en venn for et år siden jeg også, av en med kjæreste. Han spurte som din venn "om jeg tok imot besøk".. Vi hadde en hyggerlig kveld med 3 flasker vin, god mat og film, så sov han på sofaen, etter en godnattklem. Dere lot dere rive med begge to vil jeg tro, og begge angrer nok nå, får håpe dere begge har lært, og at han ikke gjør noe slikt igjen, mot sin stakars kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Nei vet du hva..... Det er bichy gjort!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Så lenge du ikke har kjæreste har ikke du gjort noe galt. Ald skyld ligger hos han.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Hva slags moral er dette? Du har da ikke sex med en som har kjæreste? Utrolig barnslig og utrolig dårlig gjort! Grunn til å skamme seg!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Så lenge du vet at han har kjæreste så har du gjort noe galt! Basta! Liker ikke sånne som deg!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Vips så hadde dere sex? Falt hodet hans inn i deg da eller? Du høres ut som en skikkelig idiot HI. Jeg hater kvinnfolk som deg som går etter og ligger med menn dere VET er opptatt. SKAM DEG! Håper du får herpes, din møkkete hore.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Stakkars kjæresten hans. Du er motbydelig som ligger med folk som er opptatte.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #19 Skrevet 23. oktober 2011 Ikke tenk på det, det er han som er billig, ikke du. Hadde gjort det samme selv.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Teite dere er. Er jo den som er opptatt som må ta ansvar. Jeg ligger med hvem jeg vil når jeg er singel...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #21 Skrevet 23. oktober 2011 Da er du en skikkelig drittkjerring. Håper noen gjør dette mot deg en gang, så kan du kjenne hvor vondt det gjør!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #22 Skrevet 23. oktober 2011 hehehe og du tror ikke han svingte innom for å få seg litt ? Han utnyttet deg !!! Eller du utnyttet han, uansett drittdårlig gjort når ene part er opptatt. Skjønner ikke damer eller menn som må legge seg etter folk med partner. Det er denne mannen som har skyld i utroskap, men ville du likt å bli behandlet slik, tipper nei og da gjør du ikke sånn mot andre heller.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #23 Skrevet 23. oktober 2011 Hun er jo for faen like billig som han!?! Og sier mye om deg som ville gjort det samme. Skam dere, motbydelige horer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #24 Skrevet 23. oktober 2011 Hi er like naiv som jeg var når jeg var 14 år gammel og mistet jomfrudommen min til en 8 år eldre mann. Han skrev sms til meg og lurte på om jeg ville komme og "se" film sammen med han.. Øh...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #25 Skrevet 23. oktober 2011 20.56 her, glemte å si at jeg har vært i din situasjon før og i verre situasjoner.. Har pult kjærester til flere venninner, deriblant han jeg mistet jomfrudommen til. Så jeg dømmer ikke, og synes forøvrig heller ikke du gjorde noe galt ettersom du er singel (?) og ikke er venn med kjærsten hans. Men naiv var du nok. Håper du nøt sexen, det forbudte er som oftest best:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå