Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ikke vært spesiellt hormonell gjennom svangerskapet(tror jeg)... Men blir utrolig irritert over at mannen ikke forstår at han MÅ stå opp å slå av klokkeradioen med EN GANG om morgenen, så ikke jeg våkner. (Jeg sover utrolig lett og dårlig har gjort de siste månedene...) Griner ikke da... Hva blir dere andre irriterte på uten grunn? Har ei venninne som ble så sur på at mannen skulle kjøpe øl i butikken at hun gikk og satte seg i bilen og kjørte hjem... Gubben måtte ta drosje... Hun var halveis i svangerskapet, men sa hun av en eller anna grunn bare klikka da hun så han plukka med seg en sixpack den dagen...grein å styra på, gubben fikk jo bakoversvis av den vanligvis så rolie damen som sto å grein til han på butikken:) hva er deres historier? Noe spesiellt dere i ettertid kan si kanskje var å overreagere??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Huff, jeg ba mannen om å flytte i garasjen her om dagen... Det hele var vel egentlig at han ikke støvsugde på kjøkkenet etter at han hadde tippet over et fat med brød-smuler. Han kostet det, men jeg syntes tydeligvis ikke at det var godt nok! Glad han ikke tok med seg soveposen og la seg ute i den iskalde garasjen Også i forrige uke sa niesen min at jeg var begynt å vagge. Huff, sendte den kjefte-meldingen til søsteren min mens jeg satt å grein. Skal ikke lett å være gravid altså! Begge disse episodene kan jeg si har vært overdrevent, men er alt etter hvem som sier hva og hvordan dagshumør jeg er i. Synes synd i niesen og søsteren min altså
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 jepp, jeg er blitt hissig. men godt å ha litt baller, har vært noe redd for konfrontasjoner før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå