Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Og hvor? Har vært på begge øyene men vil høre hva andre syntes:) Kunne egentlig tenke meg å reise til fastlandet, men da blir jo været med ett litt ustabilt. Vi er to voksne og to små barn (2,4år). Vil helst ikke bo midt i tyskergryta, men er egentlig kun ute etter god mat, sol og oppvarmet barnebasseng:) Ikke veldig kresne selv om en fantastisk liten landsby med egen strand og en utsøkt fiskerestaurant hadde vært midt i blinken. Pris teller mye også
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 ingen av delene.. Kanariøyene er forferdelig! Reis alle andre steder omtrent...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Som sagt har jeg vært på begge øyene og jeg syntes ikke det er forferdelig, jeg syntes alle øyene er fantastiske. Jeg har til og med bodd på GC. Det at du sier at det er forferdelig får meg til å tro at du aldri har vært der, eller at du kun har vært på hotellet når du har vært der og at du kun dro på puerto rico senteret feks. Man må tørre å bevege seg litt vekk fra turist områdene skjønner du. Gjør det neste gang og en ny verden vil åpne seg for deg:) Og, når man er ute etter varme så er det ikke så veldig mange andre alternativer enn kanariøyene, bortsett fra Egypt og dit vil jeg ikke rett og slett. Eller man må sitte et halvt døgn på fly og det vil jeg heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Hei. Jeg var på Gran Canaria i nå i august, og syntes det var veldig slitt på øya. Var ikke bare på en plass, men dro rundt omkring.. Blir nok noen år til neste gang jeg drar tilbake dit... Den økonomiske krisa har ødelagt mye for kanariøyene, tar nok noen år før de kommer seg opp på det nivået de var på før.. Tenerife var jeg på for 2,5 år siden, og der var det nok litt bedre.. Ellers har jeg vært på Costa del Sol i Spania, og der så det nok best ut.. Mange anbefaler Tyrkia nå, eller de greske øyene..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, altså som sagt er vi ute etter sol og varme og da er det kanariøyene som gjelder i Januar. Vi skal enten til Fuerteventura eller teneriffe. Kunne som sagt godt tenke meg å reise til fastlandet, men det blir for kaldt når vi er ute etter sol og sommer. I tyrkia og hellas er det jo ikke så veldig varmt i januar. Jeg lurer på om det er noen som har noen formening om hvor det er best å reise i januar, teneriffe eller fuerteventura.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Det er akkurat det at jeg har vært der mye. Foreldrene mine reiste dit med meg hvert år. Og da jeg kunne bestemme selv oppdaget jeg en helt ny verden.. Har vært der med barna i etterkant for å gi det en ny sjanse, men det kan bare ikke måle seg med mange andre steder. OG kanariøyene er så langt at det er flere andre steder du kan reise i steden for. Men heldigvis er ikke alle like. Om du liker begge stedene så reis for all del
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Hvor mener du man bør reise da..i Januar, hvor det er varmt og godt og som ikke er Egypt som er like nærme som kanariøyene? Og hvor det ikke koster skjørta og reise? Hvilke andre steder kan måle seg med kanariøyene i Januar med mine kriterier (kort reise, ikke egypt, god pris, varmt)? Og jeg spør ikke om løv til å reise, jeg spør om hvilket av de to stedene det er best å reise til i Januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå