Gå til innhold

Julegavetips?


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å gi mine foreldre en opplevelse som gave i år, tenkte grilling i skogen eller noe i den duren, men vil ha litt mer "opplegg" rundt det.. Noen som har noen forslag? Evt andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du sammen meg deg og din familie, eller at du skal lage en dag bare for de?

 

Viss jeg skulle gjort det for mine foreldre, hadde jeg laget noe ekstra god mat, jeg vet de liker godt, servert yndlingsvinen til, gjerne hatt noe overraskende underholdning av noe slag, viss du kjenner noen som gjør slikt.

 

Viss det er kosedag med familien, går det kanskje an å gjøre noe nytt. Noe de ikke har prøvd før. Vet ikke hvor turvant dere er. Men har du prøvd å steke egg i konvolutt over bål? :-) Fin forrett. (Krever litt instruksjoner). Pinnebrød dyppet i kanel og sukker til dessert, eller kake stekt på bål. Mye som går. :-) Ihvertfall gjøre noe litt nytt og annereldes. Gjerne gjøre klart litt på forhånd, og la de lete seg fram til målet, legge ut litt spor, poster undervegs, gi små hint til hva som skal komme og stå klar med bålkaffe når de kommer fram.

 

Opplevelsesgaver er undervurdert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...