Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Her ble det ALT FOR MYE snop!! Og det plager meg at det blir sånn HVER helg...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 I går spiste jeg: 2 skiver med servelat og ost til frokost 2 stykker bløtkake, en mini muffin og et stykke sjokoladekake 4 stykker pizza 1 banan Sjokolade og gummigodis Lørdag og bursdag er alltid en god kombinasjon;) Er någet dårlig i magen i dag, hehe!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 frokost: To brødskiver med egg lunch: To brødskiver med egg mellommåltid: Havregryn og sjokoladekake middag: Nachos Kvelds: Et rundstykke med ost og skinke Jeg spiset også noen drops. Mye mat for meg, men det var jo lørdag:) Spiser lite snop, men mye middager. Passer på å aldri bli sulten for da er suget der med en gang.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Sov lenge og spiste et rundstykke til frokost, og betasuppe til "lunch" langt utpå dagen. I 7-tiden spiste vi biff med bakt potet og ostesaus. Og jeg hadde en sjokolade jeg da skulle kose meg med utover kvelden, men middagen var så stor og god at jeg ikke fikk plass. Her er det nesten motsatt, jeg glemmer eller har ikke lyst på godteri når helga kommer (eller ellers). Og det skulle man ikke tro om man så kroppen min som har godt over 40 kg for mye. Er nok potet og pasta og deig som setter seg på låra her i gården :-p
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 To skiver med majones og salami til frokost Det ble en sen frokost, så ingen lunsj Biffstrimler med fløtesaus, sopp, løk, brokkoli og fløtepoteter Litt lørdagsgodter Ingen kvelds for jeg var fortsatt mett etter middag og lørdagsgodt Spiser jeg for lite, mon tro? Er enda gravid i 30. uke
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 2 skiver med ost 2 små pizzastykker Biff med peppersaus og grønnsaker (ikke poteter) 1 pose pocorn (NAM!) 4 biter sjokolade Og uante mengder pepsi max og kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå