Gå til innhold

hvor tror dere dere hadde vært nå om ikke dere hadde hatt barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hadde jeg mest sannsynlig fortsatt bodd i Oslo og jobbet i politiet slik jeg gjorde før jeg ble gravid og så alenemamma.

Livet mitt er helt ulikt det livet jeg levde før, på godt og vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok fortsatt bodd i Oslo og ikke flyttet til Trondheim.

Da hadde jeg brukt mye tid på venner og hobby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg vært i Hong Kong :D Mannen fikk jobb der rett før jeg ble gravid men vi valgte å bli her stedet pga babyen. Får se om vi drar om noen år i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bodd i en storby og jobbet, hatt en helt annen økonomisk og sosial situasjon enn nå. Jeg hadde også reist mye ... åh - lov å drømme seg bort. Ikke fordi jeg angrer men fordi gresset alltid ser grønnere ut ¨på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg var når jeg ble gravid, fullstendig beskymringsløs og fri, med sesong jobb i det store utland, antakligvis i asia en plass.

Uten utdannelse, uten egen lelighet eller fremtidsutsikter lengre enn hvor og hva stoff jeg hadde råd til i helgen...

 

Helt ærlig så hadde jeg nok kjørt meg i grøfta, blitt tungt rusmisbruker igjen -noe jeg var før jeg flyttet til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok fortsatt bodd i samme by med mannen min. Vi hadde sikkert prøvd å få barn. Jeg hadde nok kommet litt lenger med utdannelsen min (har tatt permisjon to ganger pga. fødselspermisjon, så da henger jeg litt etter"). Ellers hadde vi nok fortsatt hatt de samme interessene som vi har nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke. Tenkte bare at om det var frivillig barnløse så var man vel der nå også kanskje, men det er jo ikke alt som lar seg planlegge:-)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...