Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Når begynte du å teste? Kanskje du hadde den tidligere denne gangen eller du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Du kan jo ha gått glipp av den. Jeg kjenner ALLTID el, denne gangen trodde jeg ikke at jeg hadde hatt siden jeg ikke hadde kjent noe. Ble nå gravid så hadde visst hatt Hvis du tester kan det jo hende du ikke traff toppen helt. LH-verdiene kan variere mye bare i løpet av timer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Det er ikke alle eggeløsningstester slår ut på heller da.. Den mnd jeg ble gravid testa jeg hver dag.. ingen utslag.. men ble nå gravid..så det må nå ha vært eggeløsning der... Det har slått ut på meg før...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg begynte å teste for en uke siden, altså da 11 ca i syklusen...... Får fortsette å teste 2-3 dager til for så å se. Trodde clearblue ville være positiv ca. 2 dager ved eggløsning. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå