Gå til innhold

Iphone - meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

noen som vet hvorfor noen meldinger er grønne og noen blå på iphone med iOS5?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det noe med at det er gratis å sende til andre iphoner, og at det kommer opp med en annen farge?

Skrevet

Hei :)

Dette lurer jeg også på. Har laget en tråd som heter "Noen som kan litt om iMessage?" el noe lignende.

Har ikke fått svar enda da ;)

Skrevet

Sorry, har ikke sett din tråd før nå.. Men det står ikke imessage på min... Men jeg sender jo til søster f.eks. som har iphone også og den er grønn... Ser ikke noen trend i hvem som får grønn og hvem som får blå.... Forvirra! :P

Skrevet

Me too :P

Jeg TROR at det kun er blå boble på andre som har oppdatert iPhonen til iOS5.

Det har mannen min, og når jeg går på samtaler oss i mellom, står det "iMessage" i boblen hvor jeg skal skrive.

Venninnen min har ikke oppdater, og i samtalen med henne står det "tekstmelding" i den hvite ruten min.

Tipper at mann også har iMessage pga oppdateringen?

Men jeg lurer fortsatt ang betaling osv.

Hilsen hun som har svart de lenger oppi her ;)

Skrevet

iMessage er for de som har oppdatert iphone og er gratis meldinger, disse er blå.

De grønne er vanlige tekstmeldinger.

Skrevet

Det forklarer jo litt.. Bortsett fra at jeg vet søstern har oppgradert... Kanskje det er noe feil da..

Takk for svar alle, HI

Skrevet

Jeg har og oppdatert til ios5, men har grønn boble nå. Visste ikke det var forskjell jeg. Sender mld med venninna mi nå for å se om hun kommer med en annen farge på sin mld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...