Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Sønnen min er 3 år, og der nytter det omtrent aldri å rydde. det tar 2 sekunder så er alt utover igjen. Prøver å rydde litt hver kveld, slik at det ser fint ut. Han er med på å hjelpe til. hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Hver dag, ofte flere ganger til dagen. Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Før så ryddet vi nesten hver eneste dag. Da han var yngre, rundt 2-3 år. Men nå så rydder han 2-3 ganger i uken. Han er veldig flink til å rydde det han lekte med, før han leker med noe annet. Så det er litt deilig.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Har et lekerom og et soverom. Soverommet ryddes kanskje en gang i uken (er jo nesten ikke rot), lekerommet annenhver dag.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 jeg har sortert lekene slik at jeg har lego i den ene, bamser i den andre, kjøretøy i den tredje, en pose/sekk til baller, en med puslespill og bøker og en stor lekekasse med diverse leker. Jeg skulle så gjerne ønske at sønnen min kunne ha lekt med en kasse i gangen, men det er ikke så spennende, så alt åpnes og flyter rundt, og jeg plukker leker over hele leiligheten. hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Opptil flere ganger om dagen på rommet til 3- åringen og, 7-åringens rom varierer veldig. Hun rydder somregel alltid opp etter seg, men hender jeg hjelper henne om det er veldig rotete Nytter nesten heller ikke å rydde her på dagtid, men før barna legger seg hjelper de til med å rydde opp side leker, også tar jeg resten når de har lagt seg. Er litt godt med helt ryddig hus etter leggetid
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har også sortert leken slik som du har gjort HI, derfor er det lett for sønnen min som er eldre enn barnet ditt, å rydde før han begynner å leke med noe annet. Tipset fikk jeg av mamma som har jobbet i barnehagen. anonym over her.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 De rydder rommet i allefall en gang i uka. De er 7 og 3, minste må ha noe hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå