Gå til innhold

Hvor ofte ryddes rommet til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 3 år, og der nytter det omtrent aldri å rydde. det tar 2 sekunder så er alt utover igjen. Prøver å rydde litt hver kveld, slik at det ser fint ut. Han er med på å hjelpe til.

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, ofte flere ganger til dagen. Han er 2,5 år.

Skrevet

Før så ryddet vi nesten hver eneste dag. Da han var yngre, rundt 2-3 år. Men nå så rydder han 2-3 ganger i uken. Han er veldig flink til å rydde det han lekte med, før han leker med noe annet. Så det er litt deilig.

Skrevet

Har et lekerom og et soverom. Soverommet ryddes kanskje en gang i uken (er jo nesten ikke rot), lekerommet annenhver dag.

Skrevet

jeg har sortert lekene slik at jeg har lego i den ene, bamser i den andre, kjøretøy i den tredje, en pose/sekk til baller, en med puslespill og bøker og en stor lekekasse med diverse leker. Jeg skulle så gjerne ønske at sønnen min kunne ha lekt med en kasse i gangen, men det er ikke så spennende, så alt åpnes og flyter rundt, og jeg plukker leker over hele leiligheten.

hi

Skrevet

Opptil flere ganger om dagen på rommet til 3- åringen og, 7-åringens rom varierer veldig. Hun rydder somregel alltid opp etter seg, men hender jeg hjelper henne om det er veldig rotete :)

Nytter nesten heller ikke å rydde her på dagtid, men før barna legger seg hjelper de til med å rydde opp side leker, også tar jeg resten når de har lagt seg. Er litt godt med helt ryddig hus etter leggetid :)

Skrevet

Jeg har også sortert leken slik som du har gjort HI, derfor er det lett for sønnen min som er eldre enn barnet ditt, å rydde før han begynner å leke med noe annet.

Tipset fikk jeg av mamma som har jobbet i barnehagen.

anonym over her.

Skrevet

Rydder hver dag. De er 2 og 3 år.

Skrevet

De rydder rommet i allefall en gang i uka. De er 7 og 3, minste må ha noe hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...