Gå til innhold

Hvorfor er jeg så desperat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chatter med en fyr, har gjort det i mange måneder, og har møtt han også... Vi prater som regel over nett, og ikke mobil. Men det er ikke sååå ofte han er på, og det plager meg.. Sjekker jo nettet maaange ganger om dagen bare for å sjekke om han er på..

Og det nytter ikke å komme med noe "he's just not that into you"..

Nå vet jeg at han har sin famillie og jeg har min, så kan ikke sitte på nettet hele tiden.. (Vi er begge single.) og at han er på mye jobb...Og interesser.. Men uansett så savner jeg han!! :P

Desperat, desperat, desperat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på ham hele tida, og ønsker svar. Men hvis dere hadde kommunisert med SMS, ville det nok vært mye av det samme. Du ville ønsket å sende meldinger til ham hele tida, og notert deg hvor mange timer det gikk før han svarte.

Skrevet

Ja, huff.. Merker det når jeg får svar også, jeg kan svare med engang jeg ser at jeg får svar.. men han venter gjerne flere timer, hehe.. Ok da, 1 time :-p

Skrevet

he's just not that into you;-)

Skrevet

du spør hvorfor er jeg saa desperat... og da tenker jeg... det ligger en ensomhet, og lengsel i deg, som gjør at akkurat dette med den mannen fyller det lille tomrommet....

du føler det er mye paa "spill" da du kanskje tenker at "alle andre har kjaereste, hvorfor ikke jeg" "Han blir aldiri forelska i meg" osv...

Derfor overanalyserer du ting som egentlig bare er en liten bagatell.. han ser ikke paa innboxen saa ofte som du gjør, fordi han klarer aa gi slipp litt innimellom... ikke vaer redd..

Prøv aa finne svaret inni deg, paa hvorfor du egentlig er saa ensom...

Skrevet

Om dere har pratet så lenge, og møttes kan du vel driste deg til å foreslå å ta forholdet ett steg videre. Så slipper du å evt kaste bort masse tid på en som bare skriver til deg når han har lite annet å gjøre. Når det er sagt så er det jo mange menn som liksom bare er sånn, de tenker ikke på at det er noen i den andre enden som sitter å venter på svar. Jeg har selv måttet "oppdra" han jeg bor sammen med og lært han at han må svare raskere når jeg melder. For ofte haster det jo litt med det jeg spør om (kan du hente ungen på sfo, kjøpte du kjøttdeig i går, har hundene fått frokost osv). Mens han derimot har hatt en idè om at han svarer når han får tid til å sette seg ned med en kopp kaffe og slappe litt av.

Om du er intressert i et forhold med han så gjør noe med det, man plager bare seg selv med å sitte å vente å tro og tenke.

Skrevet

Hmm, ja, er endel ensom uansett jeg er med venner og famillie ofte. Jeg blir overlykkelig da jeg får svar fra han, og enda mer om jeg får 5-6 stk hverdag!

Jeg vet at han tar noe ekstra arbeid i helgene, følger opp ungene sine på aktiviteter osv.. så jeg skal jo egentlig ikke være så utålmodig.. han har da sine ting å gjøre..

Og han klarer nok å gi slipp, som du, 12:00, skriver..

Han skrev det her endag at jeg ikke må sitte å vente på svar, før da skulle han legge seg, og svarer som regel ikke før enn på kvelden igjen. Jeg får jo mange svar sent på natt, og sent på kvelden igjen, så tenker jo slik at han muligens jobber fra midt på dag til kveldninga eller noe... derfor han ikke får svart da jeg sitter å venter som værst, hehe..

Huff! Forelskelsen er ikke god :-p

Skrevet

Tihi, fikk svar! :D men nå er det stille igjen, sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...