Gå til innhold

småspist eller psykisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren til sambo på 5 er hos oss annenhver helg pluss en dag i uken. Hun spiser alltid veldig lite, (noen enkelte ting som feks taco spiser hun mye av når vi har det) Hovedproblemet er egentlig frokosten.

 

Hun spiser feks ett halvt knekkebrød, eller 3-4 små biter av en brødskive og sier hun er mett.

De andre barna spiser godt og alle får tilbud om feks yoghurt etter de har spist noe annet først. Uten at det biter på.

 

Vi har spurt hva hun har av pålegg hjemme hos mor, og det er de samme påleggstypene vi serverer her også. Jeg har begynt å kanskje tenke at det er psykisk istedenfor om man er sulten eller ikke. Hun vil sjelden prate om det er noe som plager henne, og det virker som hun bærer på mye inni seg, men sier ingen ting. Far har spurt mor om hvordan hun spiser hjemme, men der spiser hun visstnok 4-5 skiver til frokost og masse mat ellers.Det har aldri vært tilfelle at hun har spist mer enn maks 2 skiver en skjelden gang sier far.

Hun har også ofte vondt i magen sier hun og det kan komme sånn veldig brått, når feks noe ikke helt går hennes vei.

 

Noen som har noen meninger eller synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykisk tror jeg.

Samme dilemma med min sønn... når han har det tøft, spiser han mindre.. mistrives osv... jobber med saken, men når vi er alene, koser oss, ikkeno stress... da spiser han masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...